Marjooozz Skrevet Desember 1, 2011 Forfatter Skrevet Desember 1, 2011 Gleder meg så sinnsykt nå! da blir det aldri mer buss!
NBCustom Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 Det sa jeg også, men siste året har det blitt mer buss enn bil:P Men for all del, lappen er konge den:)
APedersen Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 Har nesten ikke tatt buss siden jeg fikk lappen
Marjooozz Skrevet Desember 1, 2011 Forfatter Skrevet Desember 1, 2011 Det blir iallefall en meeeeeeget lang fraværs periode fra å ta buss når jeg får lappen. Blir depresiv av å sitte på den..
Tzunami Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 Er alltid like godt det husker siste halvåret på videregående som om det var i går!! ja jeg har bursdag sent på året men var alikevel nr. 3 i klassen til å ta lappen! folk i storbyer gidder ikke å stresse med lappen, skjønner ikke det jeg :S største frihetsfølelsen ever!! å kunne kjøre hvor som helst når som helst!
Marjooozz Skrevet Desember 1, 2011 Forfatter Skrevet Desember 1, 2011 åååh, jeg gleder meg så ufattelig mye! Er så sykt å tenke på at det er så kort tid igjen! Men angående ''prosjektet'' så kommer det seg når lappen er i boks. sSden jeg går Lakk og Karosseri på vgs. Da blir det mer en bil'relatert tråd hehe Og selfølgelig flere bilder ;p
Marjooozz Skrevet Desember 3, 2011 Forfatter Skrevet Desember 3, 2011 Lurer litt på om jeg skal skaffe meg panser bh, men trenger litt hjelp med å bestemme meg! Svar på avstemningen å hjelp meg! setter stor pris på det! Det må være noe galt med avstemingsmodulen elns...
Tzunami Skrevet Desember 4, 2011 Skrevet Desember 4, 2011 Fyr opp noen bilder av e34 med bh, har ikke sett det før!
Marjooozz Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Skrevet Desember 5, 2011 Er ikke så veldig mange bilder å finne men fant noen dårlige.
Marjooozz Skrevet Desember 9, 2011 Forfatter Skrevet Desember 9, 2011 Da har jeg bestått teoriprøven! Kommer liten update senere idag. Da blir det endelig montert senk!
APedersen Skrevet Desember 9, 2011 Skrevet Desember 9, 2011 Gratulerer Btw var litt vanskelig å velge på avstemningen når det er 6 alternativ
Marjooozz Skrevet Desember 9, 2011 Forfatter Skrevet Desember 9, 2011 Takktakk! ja, vet... men uansett hva jeg gjør så blir det slik eller 6 alternativer av samme sorten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå