Gjest atlis Skrevet Februar 14, 2012 Skrevet Februar 14, 2012 du skrev tidligere at rondell ikke slår feil. men beklager det gjør faktisk det asså Vis jeg var deg ville jeg kjøpt meg noen bbs rc hjul, 8og9x17. Shina de opp. Brukt spacer. Og få tak i coilover kit http://www.ebay.com/itm/BC-Coilovers-BR ... 2310874d98 6500 pluss litt moms. Har du greit sett og du får hivd den bra i bakken. Og dropp klistremerkene og elektroteipen:) Det koster ikke så veldig fært der du går på skole er det sikkert noe lakk linje elns. Så pusser du opp rondellene og får han til og lakke de også selger du de skamdyrt til en eller annen mongis Stå på blir sikkert bra til slutt.. )
Marjooozz Skrevet Februar 14, 2012 Forfatter Skrevet Februar 14, 2012 du skrev tidligere at rondell ikke slår feil. men beklager det gjør faktisk det asså Vis jeg var deg ville jeg kjøpt meg noen bbs rc hjul, 8og9x17. Shina de opp. Brukt spacer. Og få tak i coilover kit http://www.ebay.com/itm/BC-Coilovers-BR ... 2310874d98 6500 pluss litt moms. Har du greit sett og du får hivd den bra i bakken. Og dropp klistremerkene og elektroteipen:) Det koster ikke så veldig fært der du går på skole er det sikkert noe lakk linje elns. Så pusser du opp rondellene og får han til og lakke de også selger du de skamdyrt til en eller annen mongis Stå på blir sikkert bra til slutt.. ) har veldig lyst på rc felger, men da i 10''... men de er er litt i dyreste laget for meg skjønner du samma problemet er det med coilovers men forhåpentligvis så kommer det seg har ingen planer om gi opp enda! btw, teipen er borte for leeengesia stickersa er nesten borte
asv Skrevet Februar 14, 2012 Skrevet Februar 14, 2012 Flott farge, men nekter å tro at det er mye 60/40 på den der... Og jah, dropp alt styret med klistremerker og alt slikt. Det bilen din trenger er senk og felger. That's it. Less is more!
Marjooozz Skrevet Februar 14, 2012 Forfatter Skrevet Februar 14, 2012 Flott farge, men nekter å tro at det er mye 60/40 på den der...Og jah, dropp alt styret med klistremerker og alt slikt. Det bilen din trenger er senk og felger. That's it. Less is more! tro det eller ei men det er på org. dempere da. skal bytte de ut med noe annet etterhvert;) angående klistremerkene, så fikk jeg fjernet dem idag fikk ''fiksa'' fangeren og grøftlyset idag beklager dårligt bilde, men hadde ikke tid til å ta flere
APedersen Skrevet Februar 24, 2012 Skrevet Februar 24, 2012 Gratulerer med lappen!! Er definitivt en av de største tinga som skjer i livet Har du forresten US-blink også??
Marjooozz Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Skrevet Februar 24, 2012 Gratulerer med lappen!! Er definitivt en av de største tinga som skjer i livet Har du forresten US-blink også?? Tusen takk pedersen! gjett omdet er! jepp, det har jeg! var full i bliklysa fra før av så jeg bare satt noen pærer, la opp noen ledninger og satte i en bryter
Marjooozz Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Skrevet Februar 27, 2012 holder på med å plukke av chrome listene rundt vinduene, men klarer ikke å forstå hvordan jeg skal få de av... så om det er noen snille e34 masters der ute som kan hjelpe meg setter jeg stoor pris på det! skal lakkeres sort for de som lurer
Mads` Skrevet Februar 27, 2012 Skrevet Februar 27, 2012 De er bare klipsa rett på, men bryt forsiktig så du ikke bøyer dem. bynd i en ende og gå til den andre
Marjooozz Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Skrevet Mars 25, 2012 Den siste tiden har jeg møt en stor haug med problemer. Dyanoen røk, ett par pungteringer, ett par forsterkere som brant opp, styrkuler som kan sammenlignes med ei og innbrudd. Det høres kanskje ikke ut som så veldig mye, men når man bor på hybel med ett sturslig stipend på 3800,- i måneden er det ikke enkelt å få endene til å møtes. Så drømmen om coilovers ser ut til å dø ut Men har iallefall fått lurt til noen småting Slik ser brakka ut nå:
staM Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 Få av det fæle greiene på taket og tennisballen på slepekroken, så kommer det seg ja Sikkert delte meninger her. Men er det en slags leppe på original frontfanger på denne? Hvilken i så fall?
Marjooozz Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Skrevet Mars 26, 2012 de fæle greiene på taket er på pga at jeg er på flyttefot. å da er de greiene greie å ha skjønner du skal av så fort jeg er ferdig med flyttinga! angående leppa så er det en 940 leppe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå