Marjooozz Skrevet August 2, 2011 Forfatter Skrevet August 2, 2011 XYZ er IKKE jalla. Det er vel mange driftere som bruker XYZ om jeg ikke tar feil Driftere bruker så mye rart, men XYZ har ivertfall et godt rykte på seg for bremsene sine. har sjekket litt rundt om XYZ, tror ikke det er jalla nå lenger hehe
Iz4k Skrevet August 2, 2011 Skrevet August 2, 2011 liker stilen din! stå på å gjør det DU syns er kult! da du blir fornøyd med bilen, men selv ville jeg bytta ut felga noe annet... stå på =)
Marjooozz Skrevet August 2, 2011 Forfatter Skrevet August 2, 2011 liker stilen din! stå på å gjør det DU syns er kult! da du blir fornøyd med bilen, men selv ville jeg bytta ut felga noe annet... stå på =) jo takk for det du! skulle egentlig noe annet, men siden jeg fikk kjøpt disse rondellene så billigt så var det ikke nå spørsmål! kan hende jeg selger rondellene å kjøpe noe annet får se med tiden
Marjooozz Skrevet August 2, 2011 Forfatter Skrevet August 2, 2011 Da skal jeg selge de gamle felgene! så viss det er noen som er itrisert i dem, så ta kontakt dimensjon: 235/40-18 8,5'' har ikke innpress atm, men det kommer Boltsirkel sier vell seg selv, men den er 5x120 trenger nye dekk
///Simon Skrevet August 3, 2011 Skrevet August 3, 2011 Pris, er veldig interesert da jeg trenger nye vinter felger Send meg gjerne pm..
Marjooozz Skrevet August 5, 2011 Forfatter Skrevet August 5, 2011 Har fått lånt meg et kamera hos en kompis. Fikk tatt noen litt bedre bilder beklager at alle bildene er på samme plassen i carporten, men det er litt vanskelig å dra noen steder uten lappen Skaffet meg nye skilt, men de passer ikke neddi Koed skilt ramme hva skal jeg gjøre for å få festa skilta?
Marjooozz Skrevet August 7, 2011 Forfatter Skrevet August 7, 2011 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/D2-RACIN ... 371wt_1165 brukbart?
Marjooozz Skrevet August 9, 2011 Forfatter Skrevet August 9, 2011 tror jeg skal gå i innkjøp av det er driiit lei at den er så forbanna høy....
APedersen Skrevet August 9, 2011 Skrevet August 9, 2011 Hehe sant, er lei selv.. 2 ukers leveringstid på dem jeg bestilte, men nå får jeg dem hvertfall! Ang. skiltet, kan du ikke skjære vekk det blå feltet, bore hull i skiltet og bare skru det fast sammen med skiltplata? Måtte gjøre det på min E34, bytta skiltplate bak
Marjooozz Skrevet August 9, 2011 Forfatter Skrevet August 9, 2011 skulle til å gjøre akkurat det, men så fikk jeg vite av min bror at skilt plata var for gammeltypen skilt. så han skulle skaffe nye skiltplater til meg. toyota skiltplater ^^
APedersen Skrevet August 9, 2011 Skrevet August 9, 2011 Hehe, men er jo derfor du må tilpasse den selv, den er jo selvfølgelig ikke til den nye typen når den ikke passer, og ikke noe toyota plater på en bmw!! Bestill Stanceworks plater fra ebay, og tilpass selv
gnilb Skrevet August 9, 2011 Skrevet August 9, 2011 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/D2-RACING-RS-COILOVER-89-95-BMW-E34-5-SERIES-SUSPENSION-/260797720891?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Make:BMW|Model:525i|Year:1992&hash=item3cb8c1693b#ht_1371wt_1165brukbart? Ser veldig brukbart ut det der Bare husk at det er 350$ i frakt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå