Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
kjøpte på schmiedmann, Fk highsport ;) Blir lav nok vertfall :) 7500,-

hmm, må sjekkes ut!

Du har alltids parts&retards da, 10% rabatt hvis du nevner at du er fra bimmers;)

har de ikke sveise kit da?

Tusen hjertelig takk for hjelp! :D

• Svar 207
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

vil da ikke tro parts & retards har kit man må sveise på? måtte ikke det på e39'n min iallefall! også får du det billig ;)

Skrevet

du må ha sveise kit hvist du skal få den lav, de andre senker ikke nok. på gs får du ferdig sveist, med nytt fjæbein. da slipper du å sveise selv, men tror du må sende inn det gamle i pant

Skrevet
du må ha sveise kit hvist du skal få den lav, de andre senker ikke nok. på gs får du ferdig sveist, med nytt fjæbein. da slipper du å sveise selv, men tror du må sende inn det gamle i pant

Om det er pant er det jo ingen tvang. De kan neppe tvinge deg til å sende dine gamle fjærbein for å få lov til å kjøpe K-sport! Hva skulle han gjort om han for eksempel per dags dato hadde kjørt H&R coilovers og ønsket K-sport? Sendt inn de da? :D

Om det er panteordning er det nok frivillig. Selv hadde jeg beholdt det orginale settet til senere bruk :wink:

Gleder meg til denne skal ned! Håper du lar klistremerkene sitte :D

Skrevet

Om det er pant er det jo ingen tvang. De kan neppe tvinge deg til å sende dine gamle fjærbein for å få lov til å kjøpe K-sport! Hva skulle han gjort om han for eksempel per dags dato hadde kjørt H&R coilovers og ønsket K-sport? Sendt inn de da? :D

Om det er panteordning er det nok frivillig. Selv hadde jeg beholdt det orginale settet til senere bruk :wink:

Gleder meg til denne skal ned! Håper du lar klistremerkene sitte :D

selvfølgelig, men tror det er snakk om noen lapper når det kommer til pante ordningen.

• 2 weeks later...
Skrevet
skulle til å gjøre akkurat det, men så fikk jeg vite av min bror at skilt plata var for gammeltypen skilt. så han skulle skaffe nye skiltplater til meg. toyota skiltplater ^^

Bare stikk innom bavaria å si at du trenger holdere, så får du av de ;)

• 1 month later...
  • 1 month later...
Skrevet

Er nok dårlig med updates ja APedersen, bare litt små stæsj som noen stickers i bakruta og slikt. Har starta på skolen igjen, men det er bare 2 måneder igjen til jeg får lappen. Så da skal bilen til skolen for å bli rettet opp rundt om og muligens lakkeres. Kommer senk når jeg får ordnet opp i nettbanken min ;p

Men det blir! :)

Skrevet

Nice! Dagen man får lappen er definitivt en av de bedre dagene i livet :)

Bare å holde prosjektet gående så blir nok dette en super bil ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...