Marjooozz Skrevet August 10, 2011 Forfatter Skrevet August 10, 2011 kjøpte på schmiedmann, Fk highsport Blir lav nok vertfall 7500,- hmm, må sjekkes ut! Du har alltids parts&retards da, 10% rabatt hvis du nevner at du er fra bimmers;) har de ikke sveise kit da? Tusen hjertelig takk for hjelp!
Rannem Skrevet August 10, 2011 Skrevet August 10, 2011 Hvorfor går du ikke for K-Sport fra GS bildeler? Da har dem jo innen en uke, så¨slipper du vente ukesvis på ting fra US ol.
Marjooozz Skrevet August 10, 2011 Forfatter Skrevet August 10, 2011 Hvorfor går du ikke for K-Sport fra GS bildeler? Da har dem jo innen en uke, så¨slipper du vente ukesvis på ting fra US ol. må ikke de sveises da?
Rannem Skrevet August 10, 2011 Skrevet August 10, 2011 Ikke så vidt jeg vet. Skal være plug and play tror jeg. Kan jo evt ta deg 1 min og ringe dem for å høre
Tzunami Skrevet August 10, 2011 Skrevet August 10, 2011 vil da ikke tro parts & retards har kit man må sveise på? måtte ikke det på e39'n min iallefall! også får du det billig
joggis Skrevet August 10, 2011 Skrevet August 10, 2011 du må ha sveise kit hvist du skal få den lav, de andre senker ikke nok. på gs får du ferdig sveist, med nytt fjæbein. da slipper du å sveise selv, men tror du må sende inn det gamle i pant
Rannem Skrevet August 10, 2011 Skrevet August 10, 2011 du må ha sveise kit hvist du skal få den lav, de andre senker ikke nok. på gs får du ferdig sveist, med nytt fjæbein. da slipper du å sveise selv, men tror du må sende inn det gamle i pant Om det er pant er det jo ingen tvang. De kan neppe tvinge deg til å sende dine gamle fjærbein for å få lov til å kjøpe K-sport! Hva skulle han gjort om han for eksempel per dags dato hadde kjørt H&R coilovers og ønsket K-sport? Sendt inn de da? Om det er panteordning er det nok frivillig. Selv hadde jeg beholdt det orginale settet til senere bruk Gleder meg til denne skal ned! Håper du lar klistremerkene sitte
joggis Skrevet August 10, 2011 Skrevet August 10, 2011 du må ha sveise kit hvist du skal få den lav, de andre senker ikke nok. på gs får du ferdig sveist, med nytt fjæbein. da slipper du å sveise selv, men tror du må sende inn det gamle i pant Om det er pant er det jo ingen tvang. De kan neppe tvinge deg til å sende dine gamle fjærbein for å få lov til å kjøpe K-sport! Hva skulle han gjort om han for eksempel per dags dato hadde kjørt H&R coilovers og ønsket K-sport? Sendt inn de da? Om det er panteordning er det nok frivillig. Selv hadde jeg beholdt det orginale settet til senere bruk Gleder meg til denne skal ned! Håper du lar klistremerkene sitte selvfølgelig, men tror det er snakk om noen lapper når det kommer til pante ordningen.
Esbos Skrevet August 19, 2011 Skrevet August 19, 2011 skulle til å gjøre akkurat det, men så fikk jeg vite av min bror at skilt plata var for gammeltypen skilt. så han skulle skaffe nye skiltplater til meg. toyota skiltplater ^^ Bare stikk innom bavaria å si at du trenger holdere, så får du av de
Marjooozz Skrevet Desember 1, 2011 Forfatter Skrevet Desember 1, 2011 Er nok dårlig med updates ja APedersen, bare litt små stæsj som noen stickers i bakruta og slikt. Har starta på skolen igjen, men det er bare 2 måneder igjen til jeg får lappen. Så da skal bilen til skolen for å bli rettet opp rundt om og muligens lakkeres. Kommer senk når jeg får ordnet opp i nettbanken min ;p Men det blir!
joachim sørlie Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 jeg mener og si at på gs så koster det litt mer med ferdig sveisa enn ikke sveisa, så hvis du betaler litt mer får du ferdig, dette står garantert i nettbutikken dems hvis du sjekker ut litt
APedersen Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 Nice! Dagen man får lappen er definitivt en av de bedre dagene i livet Bare å holde prosjektet gående så blir nok dette en super bil
Marjooozz Skrevet Desember 1, 2011 Forfatter Skrevet Desember 1, 2011 joda, får satse på det! fra og med imorgen er det akkurat 2 måneder til jeg har oppkjøring!
joachim sørlie Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 godt og høre det er flere som sliter med og ikke ha lappen hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå