M-Tech Skrevet September 2, 2011 Forfatter Share Skrevet September 2, 2011 Heftig E36 dete her ser det ut som, må si den har forandret seg med RC felger osv. Har meeget lyst selv på den ESS saken din under panseret, men med familie og hus osv så er det andre prioriteringer akkurat nå, dessverre.Men var det ikke en del av planen din å få skilter på den eller, siden du satte i kompressor før du viste den? Regner med dette er noe du har tatt inn selv? Har hele den pakka selv, så skjønner deg godt ang prioritering. Ikke så mye som skal til for at bilen blir helt forandret. Et sett med brukbare hjul, og senk så er nesten 90% gjort. Har ikke tatt inn bilen selv, men kjøpte den av en på forumet. Han tok den inn fra Sveits. Er ikke så lenge til vinteren nå, derfor har jeg tenkt å vente til neste år med å registrere. Da er det litt billigere også. Selvfølgelig litt dumt å montere kompressor nå, men jeg kan ikke ha dette liggende hele vinteren uprøvd! Det klarer jeg ikke! hehe.. En annen ting er at bilen skal ikke brukes mye, så jeg har tenkt litt på å droppe å registrere også. Får bruke vinteren til å vurdere. Venter nå bare på ECU og dyser fra ESS. Det ble sendt fra de i dag. Har også handlet clutch og alu svinghjul til 3,2L M3. (Originalt M3 svinghjul til v.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 Fyyyyy for en fin E36, tør jeg å spørre hvor mye du måtte ut med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 Forbanna fin denne, helt riktig planer mtp. manuell kasse og ESS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet September 3, 2011 Forfatter Share Skrevet September 3, 2011 Fyyyyy for en fin E36, tør jeg å spørre hvor mye du måtte ut med? Takk så mye! Prisen er vel ikke det viktige her? Forbanna fin denne, helt riktig planer mtp. manuell kasse og ESS Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet September 3, 2011 Share Skrevet September 3, 2011 Prisen har ingenting å si nei, men bare lurte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet September 3, 2011 Forfatter Share Skrevet September 3, 2011 Når bilen er ferdig kunne jeg nok like gjærne kjøpt en halvbra M3, men da er bilen veldig bra, og jeg vet hva jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 Når bilen er ferdig kunne jeg nok like gjærne kjøpt en halvbra M3, men da er bilen veldig bra, og jeg vet hva jeg har. er ikke feil og komme opp på sia på en M3 og dra i fra med en 328 heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gurken Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 Når bilen er ferdig kunne jeg nok like gjærne kjøpt en halvbra M3, men da er bilen veldig bra, og jeg vet hva jeg har. er ikke feil og komme opp på sia på en M3 og dra i fra med en 328 heller LIKER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 Skal du selge afe kittet hvis du ikke får det til å passe med kompressor? Si ifra hvis du skal selge den orginale cd spilleren også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet September 4, 2011 Forfatter Share Skrevet September 4, 2011 Når bilen er ferdig kunne jeg nok like gjærne kjøpt en halvbra M3, men da er bilen veldig bra, og jeg vet hva jeg har. er ikke feil og komme opp på sia på en M3 og dra i fra med en 328 heller Det er veldig sant! Skal du selge afe kittet hvis du ikke får det til å passe med kompressor?Si ifra hvis du skal selge den orginale cd spilleren også. aFe har jeg vurdert å selge ja. CD spilleren skal jeg ha. PM sendt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet September 6, 2011 Forfatter Share Skrevet September 6, 2011 Fikk pakke fra ESS i dag, så nå går bilen. Prøvekjørt en liten runde. Ikke helt uventet går bilen vesentlig bedre enn sist jeg kjørte den! Fungerte helt feilfritt, og den drar jevnt og fint hele veien. Nesten som å kjøre med en stor og kraftig sugemotor. Et par bilder for stemningens skyld... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 dette likte jeg. rått stuk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 helt riktig alt som blir gjort:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Digger bilen din, får si fra en dag du er ute da så får vi få med Johnny på et 328 treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Uffa mei rå lekkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå