Torek Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Rått!! Misunner deg her nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet September 6, 2011 Forfatter Share Skrevet September 6, 2011 dette likte jeg. rått stuk Takk! Digger bilen din, får si fra en dag du er ute da så får vi få med Johnny på et 328 treff Takk for det! Bilen er bra den, men er litt div pirk i lakk og karosseri. Vil tro det blir hellakkering til våren. Så deg på Gjøvik en dag. Så meget pent ut! Skal ut med bilen i morgen. Johnny prata på at vi måtte få tatt en photoshoot en dag. Uffa mei rå lekkert Takk så mye! Rått!! Misunner deg her nå! Vel, jeg missuner deg bilen dig også! Ser ut til å være veldig fin, og så er det kul farge på den, i motsetning til min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 prøve og få min klar til da. står litt halveis demotert om dagen. men tipper den er klar igjen i løpet av kvelden i dag. ja dere har vel like farger også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet September 7, 2011 Forfatter Share Skrevet September 7, 2011 Ja, vi har samme farge. Er ikke bestemt noen dag, men må vel få det til snart. Skal du ikke lage en tråd om din 328? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 Ja, vi har samme farge. Er ikke bestemt noen dag, men må vel få det til snart. Skal du ikke lage en tråd om din 328? stemmer, meget fin farge det, kunne tenkt meg det selv. Får se om jeg får laget meg en tråd i løpet av vinteren, mye arbeid på den før den blir noe i nerheten av din hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet September 7, 2011 Forfatter Share Skrevet September 7, 2011 Synes egentlig fargen er litt kjedelig.. Din er mye finere. Bilen er ikke så fin eller, bildene lyver vet du. Er en del fiks på denne også. Hadde innbrudd i garasjen i natt! Misstenker at de var ute etter bilen siden det ikke mangler noe som helst, og det var gjort forsøk på å bryte seg inn i huset. Sikkert ute etter nøkklene. Bare antagelser riktignok. Jævla pakk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 Takk for det, men jeg er ganske sikker på din er bedre. vi får ta ett møte så vi får sett dette høres ikke bra ut. faen meg så man ikke skal kunne ha noe i fred! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet September 7, 2011 Forfatter Share Skrevet September 7, 2011 Vi får gjøre det! Skal du på Vålertreffet? Synes det er jævla irriterende at det finnes folk som gjør slik. Jeg var jo hjemme også. I morgen blir det alarm i garasjen. Securitas kommer å monterer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 8, 2011 Share Skrevet September 8, 2011 Vi får gjøre det! Skal du på Vålertreffet?Synes det er jævla irriterende at det finnes folk som gjør slik. Jeg var jo hjemme også. I morgen blir det alarm i garasjen. Securitas kommer å monterer. Jepp tenkte og ta turen dit da du da? høres ikke dumt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 8, 2011 Share Skrevet September 8, 2011 den va verst:) blir bra det her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet September 8, 2011 Forfatter Share Skrevet September 8, 2011 Jepp tenkte og ta turen dit da du da? høres ikke dumt ut Har i utgangspunktet tenkt å komme, så sant det ikke kommer noe i veien. den va verst:) blir bra det her Takk! Blir vel ikke så værst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet September 8, 2011 Share Skrevet September 8, 2011 Vent til våren a. Jeg skal være med på photoshoot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.S Skrevet September 9, 2011 Share Skrevet September 9, 2011 Dette så bra ut kan du legge ut bilde av hvordan rørene dine ligger fra kompressor til motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet September 9, 2011 Forfatter Share Skrevet September 9, 2011 Vent til våren a. Jeg skal være med på photoshoot Vente helt til våren? Dette så bra ut kan du legge ut bilde av hvordan rørene dine ligger fra kompressor til motor? Se om jeg kan få tatt noen bilder i morgen. Har foresten ingen problemer med at noe går varmt eller at motoren fusker etter lengere tids hard kjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.S Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Noe som skjer her da? Fått tatt noen bilder av motor rommet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå