Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker de å svare på mail? Har sendt dem mails i to dager uten å få svar,noe som begynner å undre meg. Penga har de fått,men hvor er delene... :?

Skrevet
har samme problemet.... får ikke delene jeg heller

Har du ventet lenge?

Nå ringte jeg dem,og fikk "svareren":

De har nok sommerfest fra onsdag til fredag, for i denne perioden besvares ikke telefon eller mail, grunnet "internt arrangement".

Men internettordre og utsendig av deler skulle skje som vanlig....

Skrevet
har vel ventet 2 uker nå. ikke at det er så veldig mye, men unormalt til å være fra koed

2 uker ER mye. De lover helt andre ting på sine nettsider.

Og uansett,nettbutikker ellers som bruker to uker på levering, dør fort ut.

Skrevet
Kan man handle fysisk hos Koed? reiser til Danmark i morgen og skal bo 30min unna Koed.

Du kan sikkert få deg lange bestillingslister fra Norge(-:

Men vet ikke om de har en fysisk butikk eller ei.

Skrevet
Fikk deler derfra tidligere denne uken, 2 arbeidsdager etter bestilling.

Lovende(-:

Får bare håpe denne sommerfesten deres ikke trekker ut.

Skrevet

jeg bestillte den 4/07. men har ikke fått enda... også ser jeg dem sier at du har oversikt over gamle ordre og kan spore de inne på koed. noen som har fått til det? finner ingenting jeg..

Skrevet

Vet ikke hvordan man sporer bestillingene. Fant ikke noe på webben deres om det.

Men,jeg fikk varene mine i går. Bestilte på tirsdag. Så det var egentlig kjapp levereing.

• 2 weeks later...
Skrevet

Før kunne man se alle ordre når man var logget inn, det er borte nå...ikke så bra. De hadde jo noe omlegging av datasystemet tidligere i sommer og det er sikkert i forbindelse med dette. Etter det har det iallefall blitt kluss mellom brukernavn & mailadresse på min konto så det er nok skjedd mere tullball.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...