haybimmsen Skrevet Juli 24, 2011 Skrevet Juli 24, 2011 Dinne var jo riktig pen:)) med brannslukkingsapparat åsså hadde e visst litt mer om BMW når e kjlpte me bil så hadde d nåkk blitt E30 på me åsså, vakkkerrt!!
Os-Racing Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Skrevet Juli 31, 2011 Ja, felgar er bestilt Tar desverre 4 veker før dei kjem. men men... Hvilke felger du har bestilt ? Eg har kjøpt OZ-futura felger, gler meg til å få dei i hus!
Os-Racing Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Skrevet Juli 31, 2011 Dinne var jo riktig pen:)) med brannslukkingsapparat åsså hadde e visst litt mer om BMW når e kjlpte me bil så hadde d nåkk blitt E30 på me åsså, vakkkerrt!! Takk skal du ha! hehe, mange andre bmw'er som er stilige også. Blir nok ein "ny" bmw på meg om ei stund.
Os-Racing Skrevet September 8, 2011 Forfatter Skrevet September 8, 2011 Liten update, har begynt å skifte foringer i forstilling samt styrekuler og bærearmer, bremseslanger og hjullager. Har demontert fjærbein og stabilisatorstag, fjærna rust og lakkert desse opp igjen. Bilete følger. Fjærbein før behandling. Insatt med syre. Lakkert. Logo på stabilisatorstag. Fleire bilete kjem etterkvart.
316 Skrevet September 8, 2011 Skrevet September 8, 2011 Artig at noen har hatt en E30 så lenge uten å herpe den i fillebiter. Denne likte jeg, fin bil!
Os-Racing Skrevet September 8, 2011 Forfatter Skrevet September 8, 2011 Bilder av nye felger, 16"x8" framme og 16"x9" bak.
Jørgen Lie Skrevet September 8, 2011 Skrevet September 8, 2011 Grattis med hjul Blir bra! Lov og spørre hvor du handla, og hvor mye du betalte for hjula?
Os-Racing Skrevet September 15, 2011 Forfatter Skrevet September 15, 2011 Artig at noen har hatt en E30 så lenge uten å herpe den i fillebiter. Denne likte jeg, fin bil! Takk skal du ha! Kjekt med hyggeleg kommentar!
Os-Racing Skrevet September 15, 2011 Forfatter Skrevet September 15, 2011 Grattis med hjul Blir bra! Lov og spørre hvor du handla, og hvor mye du betalte for hjula? Takk! kjøpte dei i Tyskland. Med dagens kurs på euroen kjem du langt med 15 000 NOK.
Os-Racing Skrevet September 15, 2011 Forfatter Skrevet September 15, 2011 Veldig bra knut Takk Aleks! yes, fekk av hjullageret og i går. Gjekk fint da som du sa, ikkje store hodebryet egentlig! blir nok montering av nytt om eit par dagar...
Jørgen-Fastbmw Skrevet September 15, 2011 Skrevet September 15, 2011 Detta blir jæklig bra med oz hørte om motorplaner og
Os-Racing Skrevet September 25, 2011 Forfatter Skrevet September 25, 2011 Detta blir jæklig bra med oz hørte om motorplaner og Takk for det! Trur det blir bra ja. Ja, vi får sjå om eg finn eit bra eksemplar. Aleks som har sagt dette eller? hehe
Os-Racing Skrevet September 28, 2011 Forfatter Skrevet September 28, 2011 Har no skifta hjullager og montert saman understellet igjen. Manglar no å skifte styrekuler som forhåpentlegvis kjem i posten i dag. Bilete følger:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå