NA Skrevet Juli 17, 2011 Share Skrevet Juli 17, 2011 Var morro å teste den nye bana Men som sagt: Allt for lang ventetid. Fikk bare kjørt 1 heat i timen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin Skrevet Juli 17, 2011 Share Skrevet Juli 17, 2011 Nye banen var fin ja, vansklig å finne fint spor med en gang da. Var en del kø, men fikk kjørt 40 runder men da kunne jeg fint ha rekt å kjørt noen fler. Er det som er mest irr på motor arr er jo den ventinga. Ved å ha 10- 20 biler mere på banen i vært hit, blir det mindere å vente og likt for de fleste. Si hva du vil om Gatebil, men ingen andre steder er de raskere til å taue, få bort biler og få hita raskt igang igjen. På dette treffet var det alerede veldig mye biler på banen av gangen så 10-20 til hadde ikke funka. Måtte hele tida kjøre forbi masse biler (og slippe noen fram da) var mye kø på banen. Alt for mange!Men fint vær og mange hyggelig folk så ble da bra til slutt. Jeg har kjøpt kamera og la bildene mine her, men advarsel - fullstendig nybegynner til å ta bilder og alt for glad i å herje med redigeringen. Bildene der var jo fine dem. Fant et par av megselv der også. Morsomt å se stillbilder av bilene i fart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Masse fine bilder, hagenisse Hva var greia med fronten til den Audi TT'en? Liten bil som prøver å være en Chrysler 300C? Var morro å se bilde av bilen til en kamerat av meg og! Sort Porsche 944 S2. Den DJ registrerte med gull-oransje hjul Så ut som en morsom dag. Synd jeg ikke fikk tatt turen inn for å kikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Hvis folk har funnet bilder/film fra dette treffet utover Kims, så kan det sikkert linkes til her..!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 24, 2011 Share Skrevet Juli 24, 2011 tydeligvis ikke mange bilder, nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Juli 24, 2011 Share Skrevet Juli 24, 2011 Nei... har ikke funnet så mange noen andre steder heller. Merkelig, det var jo ganske mange som knipset aktivt der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 ligger bilder på naess.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå