Gå til innhold

Trackday rudskogen idag! 16.07.11

jonr-
 Share

Anbefalte innlegg

Nye banen var fin ja, vansklig å finne fint spor med en gang da. Var en del kø, men fikk kjørt 40 runder men da kunne jeg fint ha rekt å kjørt noen fler.

Er det som er mest irr på motor arr er jo den ventinga. Ved å ha 10- 20 biler mere på banen i vært hit, blir det mindere å vente og likt for de fleste.

Si hva du vil om Gatebil, men ingen andre steder er de raskere til å taue, få bort biler og få hita raskt igang igjen.

På dette treffet var det alerede veldig mye biler på banen av gangen så 10-20 til hadde ikke funka. Måtte hele tida kjøre forbi masse biler (og slippe noen fram da) var mye kø på banen.

Alt for mange!

Men fint vær og mange hyggelig folk så ble da bra til slutt. Jeg har kjøpt kamera og la bildene mine her, men advarsel - fullstendig nybegynner til å ta bilder og alt for glad i å herje med redigeringen. :)

Bildene der var jo fine dem. Fant et par av megselv der også. Morsomt å se stillbilder av bilene i fart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse fine bilder, hagenisse :)

Hva var greia med fronten til den Audi TT'en? Liten bil som prøver å være en Chrysler 300C?

Var morro å se bilde av bilen til en kamerat av meg og! Sort Porsche 944 S2. Den DJ registrerte med gull-oransje hjul :D

Så ut som en morsom dag. Synd jeg ikke fikk tatt turen inn for å kikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...