milhouse Skrevet Juli 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2011 En ting som ikke er nevnt er at alle skruene i bilen er skrudd ut å sendt bort så de ble shinet opp. Han fikk så alle skruene tilbake i en ekse for så å skru sammen bilen. Det synes jeg er sykt!! Utrolig flott E28.. Var innom her med dem istad Mvh Bmwmarianne Kjempe fin bil ikkesant? Jeg har opp gjennom årene kjørte mange RÅ biler, men ikke mange biler har overrasket meg så mye som denne. Merk jeg kjørte den ikke, bare satt på! Ser mycket fint ut! Samme turbo som jeg har planer om å kjøpe til M102'n min ser jeg. Hvor høyt ladetrykk kjører han med og hvilken effekt? Tidlig spool? Bilen skal mappes osv så alt er ikke klart enda. Men skal kjøre med 2 i ladetrykk! Sjukt heftig bil både utseende og motormessig. Hviken effekt snakker vi om her? masse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juli 16, 2011 Share Skrevet Juli 16, 2011 Fy faen før en rå bil.. I elska e28!! Rød e28 d e heilt konge! ett minus med na bilen her med bare ett lite ett og d e at d sku vært 17" rs og ikke 18.. ser så rart ut med de store ringene. senteret blir så lite:) Men denne var virkelig fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Juli 16, 2011 Share Skrevet Juli 16, 2011 Perfekt!! Sinnsykt fin bil! Meget heftig motorom også! Clean uten noe tull.. Liker det! Eneste jeg ville satt fingeren på som nevnt over er at felgene burde vært 17". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 17, 2011 Share Skrevet Juli 17, 2011 vi har vært å tatt litt bilder idag synd bilen min hadde andre bakfelger og møkkette som ett heeeelsikke.. men fy F!!! å strøken den der var kan drømme om å få min slik hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 17, 2011 Share Skrevet Juli 17, 2011 synd jeg ikke visste om denne "photoshooten".. da hadde jeg vasket bilen, fått på alpina felga rundt hele og gjort den litt finere hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juli 17, 2011 Share Skrevet Juli 17, 2011 Synes ikke rødfargen kler e28, men bilen ser vanvittig strøken ut! Gromme bilder med to e28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 17, 2011 Share Skrevet Juli 17, 2011 rød e28 er HELT konge!.. og den bilen der er strøken.. fytti H! like fin under og den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juli 17, 2011 Share Skrevet Juli 17, 2011 Syns hvit er mye mer kledelig jeg men.. hehe. Ja, den ser rimelig hel ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Juli 17, 2011 Share Skrevet Juli 17, 2011 Steike for en slede! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Juli 17, 2011 Share Skrevet Juli 17, 2011 Satan, veldig imponert, han har dratt den langt nokk, misunner han virkelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Juli 17, 2011 Share Skrevet Juli 17, 2011 Skikkelig flott E28, gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Juli 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2011 rød e28 er HELT konge!.. og den bilen der er strøken.. fytti H! like fin under og den... din er ikke så gal den heller, er ikke det ralston sin gamle? Like fin under ja, bare se! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Juli 20, 2011 Share Skrevet Juli 20, 2011 sykt fin e28, veldi bra arbeid. så knall bra ut med den fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Juli 20, 2011 Share Skrevet Juli 20, 2011 Dæææven! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 20, 2011 Share Skrevet Juli 20, 2011 Dette var et imponerende prosjekt! Knall tøff! Hvor lang tid er brukt her? Ser ut til at ting er gjort ordentlig og har en tendens til å gå litt da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå