Joakim_fug Skrevet Juli 19, 2011 Forfatter Skrevet Juli 19, 2011 Rogeren: Er automat i bilen, (Steptronic) hjuloppheng er det dessverre ingen ting igjen av. alt er skeivt eller knekt.. men kassa er hel og fin Appel: speilet på høyre side er helt og fint;) Karl92: -Koppholdere bak er dessverre bare MOS:P -Facelift Nyrene er hele og fine!=) -er litt usikker på om kassa vil passe over, men er sikkert noen her som vet??=) -Felgene er hele utenom 1 som er knust og en som har noen Små bulker. ellers fine.=) Her er det bud som gjelder så bare å slenge ut noe;) Rs-Heggem: -Tennere er inkludert ja. Appelgren: Vet ikke stand på dette så det blir ikke mye iallfall:)
///Simon Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 Hvor mye skal du ha for lampen og/med "stemnings lysa" i taket foran?? Tenker på om prøve og montere det i e34
karl92 Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 100 ink frakt for nyrene? Hva med dekkene, her de for salgs? og hvilken dimensjon er de isåfall?
Dogwine Skrevet Juli 21, 2011 Skrevet Juli 21, 2011 Hei Er på jakt etter en CD-veksler som funker. Var det veksler i denne bilen? Hvis så, hvor mye skal du ha for den?
GiljeN Skrevet Juli 24, 2011 Skrevet Juli 24, 2011 hvilken stand er bakluka ? og hvilken stand er dørene som er hele i ? regner me de passer på e39 523 97 og trenger kun stålet
Joakim_fug Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Skrevet Juli 28, 2011 Karl92: 100 ink frakt er litt for lite. betaler jo nesten for å bli kvitt dem da:P Alle dekka + felga overlevde foruten om høyre bak. og høyre framdekk er noe slitt..Venstre bakdekk er Nytt. dim på dem er: Bak: 265.35.19" 10 " felg Foran: 235.35.19 8 " felg Kjakan: Bud på speedoet! Har bud inne på 500,- + frakt. Space-ace: Katalysatorene overlevde turen ja:D GiljeN: Bakluka er i topp stand bortsett fra at jeg tror øvre delen er litt skeiv, den må altså rettes litt.. ikke noe man kan se med blotte øye, men prøve monterte den på en annen bil og den flukta litt i karossen på bilen. Men luka er 100% rustfri og nylakka.
Robin L Skrevet Juli 28, 2011 Skrevet Juli 28, 2011 flott. trenger begge to egentlig da mine er kuttet ut. mye vil du ha for begge da? de er vell mulig å skru av på manifold og rett etter kattene om jeg ikke husker feil ?
karl92 Skrevet Juli 30, 2011 Skrevet Juli 30, 2011 Hm, okei. Gi meg en pris på nyrene da? Og regner med det er samme nyrer i sedan som touring?
///Simon Skrevet Juli 30, 2011 Skrevet Juli 30, 2011 Hvor mye skal du ha for lampen og/med "stemnings lysa" i taket foran?? Tenker på om prøve og montere det i e34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå