Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sjå her ja! Da snur fort i frå festivalsommar til intens bilskruing.

Var ikke så dum den "Harryturen" vår til strømstad nei, gjorde seg godt oppi motorrommet den dere ;-)

Er du klar for at eg kommer å hente bakstillinga i august då?

Hehe ja, ble litt volsomt sist fri. Får få bilen ferdig nå så kan morroa begynne igjen til helga ;)

Fikk montert alt motor, understell, bensintank og rør osv i dag. Kun å få sveist over hjulbrønnen og montere eksos igjen :D

Ser jo nytt ut dette :)

fj1t7vzp6ijacxye3lre.jpg

m3 bakstilling.

fn659tmowrd8d6ucbva0.jpg

0w18a2ye14lwhoytdjl3.jpg

b90j8f7aa9prc0fgy160.jpg

Ferdig :)

y8a1ax9akinqu7z67gdi.jpg

• Svar 124
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Her går det unna, Leif!! Det liker jeg 8) Skal bli moro å se den ferdig, og satser på den ikke ligger på

"Biler til salgs" og "vurderes solgt" om under 2 uker :lol: Få den i stand, brei-skjermer og værsting 3-delte felger :mrgreen:

EDIT: Etter det er ferdig kan du bygge om til facelift-front, selv om M3 ikke kom med det ;)

Skrevet
Her går det unna, Leif!! Det liker jeg 8) Skal bli moro å se den ferdig, og satser på den ikke ligger på

"Biler til salgs" og "vurderes solgt" om under 2 uker :lol: Få den i stand, brei-skjermer og værsting 3-delte felger :mrgreen:

EDIT: Etter det er ferdig kan du bygge om til facelift-front, selv om M3 ikke kom med det ;)

Nei dæven, kan ikke selge denne(enda :lol: ). Har lenge hatt lyst på en sprek bil som jeg også kan bruke hver dag :)

Skjermer kommer ja, å felger er jeg i tankeboksen. Vet ikke om jeg skal ha 10,5 eller 11" bak enda.

Skrevet

Er nok til en vintil, om alle andre har en adresse og du ikke her den lille ventilen, som er til utsuget og til kullfilter osv.

Skrevet

Etter 3 dager med mye skruing er bilen "klar" til og ta turen til sandefjord, til Yngve som skal hjelpe meg meg det eletriske :)

Skal ta spissing og få laga noen nye flenser på bremserøra bak på onsdag er planen så er den klar til litt prøvekjøring håper jeg. Så skal den leveres til et karrosoriverksted neste uke får å bytte hjulbrønnen :)

e2d7c17zmk7lwrxahwm5.jpg

a7zcg3f17c68hupbglk4.jpg

Skrevet

Da var vi hjemme igjen, var en tur i sverige også å handla et m3 interiør på veien. Sorte eletriske e46 m3 seter :)

4hjulskontroll og bytte noen bremserør bak i morgen så håper jeg på en prøvetur i morgen før jeg reiser til bergen noen dager.

Interiør montert.

qmk0gk33bw995ovlap7h.jpg

Motor starter og går som en klokke

f97yggf5hynxhtjm578u.jpg

Skulle bare hatt de nye fangerene å csl luka montert nå så hadde d plutselig ligna en grei bil.

vkmlnm0pgd260t3sf2s2.jpg

dtpi8f8240rm5r7iiaks.jpg

Skrevet

Bytt filter og olje før du begynner å teste den. Er lurt nå man ikke vet noe om motoren.

Hadde kjøpt nytt bensin filter også jeg da.

Skrevet
Bytt filter og olje før du begynner å teste den. Er lurt nå man ikke vet noe om motoren.

Hadde kjøpt nytt bensin filter også jeg da.

Ja, kjørte bilen til bergen i går. Ser ut til at det meste funker som det skal. Skal innom gs her i bergen i morgen å handle litt knask ;)

Var på verksted med bilen og fikk bytta slangerør, bremserør, lufta bremser og clutch. å satt på nye servoslanger. Så nå er den kjørbar. Bilde etter førsteprøvetur, måttespandere på den en vask.

ibhq0pt3suplsb887dth.jpg

Skrevet
Ja sjefen er jo over snittet bilmann han også :)

Ja, han skulle jo ikke ha inn lokalt ansatte i begynnelsen egentlig - men han sto på døra hos meg for litt over 5 år siden og ville ha meg i jobb... Kan nok takke min (og hans) BMW-interesse for at det plutselig kom en Haugalending (les: meg) inn i firmaet allikevel...

Synes det ba står noen kjedelige Golfer der borte hos han jeg :roll: (Bor noen hus bortenfor).

Ellers virker det som et morsomt prosjekt, så får vi se som flere her nevner hvor lenge du har denne. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...