leif harald Skrevet Juli 21, 2011 Forfatter Skrevet Juli 21, 2011 Sjå her ja! Da snur fort i frå festivalsommar til intens bilskruing.Var ikke så dum den "Harryturen" vår til strømstad nei, gjorde seg godt oppi motorrommet den dere Er du klar for at eg kommer å hente bakstillinga i august då? Hehe ja, ble litt volsomt sist fri. Får få bilen ferdig nå så kan morroa begynne igjen til helga Fikk montert alt motor, understell, bensintank og rør osv i dag. Kun å få sveist over hjulbrønnen og montere eksos igjen Ser jo nytt ut dette m3 bakstilling. Ferdig
Jørgen Lie Skrevet Juli 21, 2011 Skrevet Juli 21, 2011 Her går det unna, Leif!! Det liker jeg Skal bli moro å se den ferdig, og satser på den ikke ligger på "Biler til salgs" og "vurderes solgt" om under 2 uker Få den i stand, brei-skjermer og værsting 3-delte felger EDIT: Etter det er ferdig kan du bygge om til facelift-front, selv om M3 ikke kom med det
leif harald Skrevet Juli 21, 2011 Forfatter Skrevet Juli 21, 2011 Her går det unna, Leif!! Det liker jeg Skal bli moro å se den ferdig, og satser på den ikke ligger på "Biler til salgs" og "vurderes solgt" om under 2 uker Få den i stand, brei-skjermer og værsting 3-delte felger EDIT: Etter det er ferdig kan du bygge om til facelift-front, selv om M3 ikke kom med det Nei dæven, kan ikke selge denne(enda ). Har lenge hatt lyst på en sprek bil som jeg også kan bruke hver dag Skjermer kommer ja, å felger er jeg i tankeboksen. Vet ikke om jeg skal ha 10,5 eller 11" bak enda.
leif harald Skrevet Juli 22, 2011 Forfatter Skrevet Juli 22, 2011 Noen som kan være så snill å fortelle meg hva denne ledningen er til? Kontakten er slitt av.
pkgrette Skrevet Juli 22, 2011 Skrevet Juli 22, 2011 se om du finner andre endenden vis det er inni i den svarte kasse må den åpnes;)
M3 Yngve Skrevet Juli 22, 2011 Skrevet Juli 22, 2011 Er nok til en vintil, om alle andre har en adresse og du ikke her den lille ventilen, som er til utsuget og til kullfilter osv.
leif harald Skrevet Juli 23, 2011 Forfatter Skrevet Juli 23, 2011 Etter 3 dager med mye skruing er bilen "klar" til og ta turen til sandefjord, til Yngve som skal hjelpe meg meg det eletriske Skal ta spissing og få laga noen nye flenser på bremserøra bak på onsdag er planen så er den klar til litt prøvekjøring håper jeg. Så skal den leveres til et karrosoriverksted neste uke får å bytte hjulbrønnen
leif harald Skrevet Juli 26, 2011 Forfatter Skrevet Juli 26, 2011 Da var vi hjemme igjen, var en tur i sverige også å handla et m3 interiør på veien. Sorte eletriske e46 m3 seter 4hjulskontroll og bytte noen bremserør bak i morgen så håper jeg på en prøvetur i morgen før jeg reiser til bergen noen dager. Interiør montert. Motor starter og går som en klokke Skulle bare hatt de nye fangerene å csl luka montert nå så hadde d plutselig ligna en grei bil.
M3 Yngve Skrevet Juli 26, 2011 Skrevet Juli 26, 2011 Bytt filter og olje før du begynner å teste den. Er lurt nå man ikke vet noe om motoren. Hadde kjøpt nytt bensin filter også jeg da.
leif harald Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Skrevet Juli 28, 2011 Bytt filter og olje før du begynner å teste den. Er lurt nå man ikke vet noe om motoren. Hadde kjøpt nytt bensin filter også jeg da. Ja, kjørte bilen til bergen i går. Ser ut til at det meste funker som det skal. Skal innom gs her i bergen i morgen å handle litt knask Var på verksted med bilen og fikk bytta slangerør, bremserør, lufta bremser og clutch. å satt på nye servoslanger. Så nå er den kjørbar. Bilde etter førsteprøvetur, måttespandere på den en vask.
leif harald Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Skrevet Juli 28, 2011 greie sleeper detta leif... enn så lenge jaffal Hehe, blir sleeper en stund denne skal du se
awt Skrevet August 1, 2011 Skrevet August 1, 2011 Ja sjefen er jo over snittet bilmann han også Ja, han skulle jo ikke ha inn lokalt ansatte i begynnelsen egentlig - men han sto på døra hos meg for litt over 5 år siden og ville ha meg i jobb... Kan nok takke min (og hans) BMW-interesse for at det plutselig kom en Haugalending (les: meg) inn i firmaet allikevel... Synes det ba står noen kjedelige Golfer der borte hos han jeg (Bor noen hus bortenfor). Ellers virker det som et morsomt prosjekt, så får vi se som flere her nevner hvor lenge du har denne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå