Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja veldig uheldig også :( drittlei alt nå.

Hva skjer om jeg monterer 550 kit fra ESS? går alt av feilkoder osv bort da å bilen går ikke i nød? ellr går den i nød på samme måte?

fikk en liten oppmuntring i posten da.. kw v3 til e46 m3 og kw v3 til e36 m3

iupxzc2ed5q2hx7xspau.jpg

h37trlj8s9u516pxoxft.jpg

c22riw8ojejaf3jro5sv.jpg

ikqd7gp50csi3lc5d9mp.jpg

uzq8uq95o9j4xowr6ag6.jpg

cngpxbej8bmv259kg7am.jpg

• 2 weeks later...
  • Svar 124
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Får ikke motoren ut av nødmodus, jævla dritt. har feilkode på feiltenning syl 2. dyse syl 2 og bankesensor nr 2. så tenkte kansje at bankesensoren leste av feil vis den er gåen, så sier den at det er feiltenning som igjen går utover dysa? kan det stemme?

uanz, har netopp fått ny bankesensor så får prøve dette å se om det hjelper. er vel eneste sensoren jeg ikke har bytta nå.

Ellers var jeg å henta bilen på lakkverksted i dag, ferdig sveisa framskjermer. han skulle på ferie 1 uke så leverer bilen tilbake på mandag så får de pusse å lakke resten :)

IMG_0182-1.jpg

Skrevet

Du fikk jo 8000 rpm når jeg snakka med deg, da går den ikke i nød.

Når den går i nød, for du max 6000 rpm.

Så bra ut dette med skjermene da :applause:

Skrevet
Du fikk jo 8000 rpm når jeg snakka med deg, da går den ikke i nød.

Når den går i nød, for du max 6000 rpm.

Så bra ut dette med skjermene da :applause:

Ja stemmer, men motorlyset går jo ikke bort? :( Så den bruker ikke litervis på mila nå da fordeom motorlyset mer.

Ja ble veldig bra på begge sider, gleder meg til og få lakk og begynne å bruke bilen :)

Netopp kommet hjem, vert å sett på e30 :applause: Klarer ikke å holde meg klar vist

Skrevet
hva med skjermene bak?

Skjermene bak kommer nor det nermer seg sommer, da blir det nokk hellakkering også. Skal bruke bilen i vinter så gidder ikke å sveise inn skjermene enda.

Fikk montert nye baklykter i dag, så fikk jeg også noen matter jeg kjøpte på ebay :)

IMG_0184.jpgIMG_0187-1.jpg

Skrevet

Kan noen fortelle meg koss eg får opp panseret når wiren til panseråpnerene er røket/ikke tar tak i låsene :o

Er det noen skruer man kommer til for å demontere låsen i fronten eller noe annet triks?

Skrevet

Jeg har åpnet før ved og dra av grillene i panseret og komme til med et skrujern eller liknende for og åpne låsene

• 2 weeks later...
Skrevet

Går treigt med lakkereren, men bilen skal være klar i morgen sa han. Men tror jeg skal være gla om jeg får den før helga. Skulle ha fyller å pusse den ned en gang til før det skulle lakkes.

Noen som har hjulbuer bak til e46m3 da måntro?

IMG_0230-1.jpg

Jeg har åpnet før ved og dra av grillene i panseret og komme til med et skrujern eller liknende for og åpne låsene

Fikk det opp, kom til wireen som går langs skjermen på venstre siden :)

Skrevet

Noen som har kobla navi i e46 før? Alt er orginalt fra en e46.

Er 3 bokser utenom skjermen, 1 til navi cden, en som er til skjermer i nakkastøtter (tror jeg) å en forsterker? Lurer på om det går an og koble til cd-veksleren jeg har baki der fra før...

Alt dette skal uanz inn i min e46, håper det går :shock:

IMG_0253-1.jpg

Skrevet

Hmm, dette gikk jo greit, fikk byttet til skjerm i dag men mangler cden til navien så fikk ikke testa den skikkelig. Fikk ompogramert det engelske speedoen min også med hjelp av skjermen i dag, nice :)

Så er jo bilen nylakka forran nå, m3 skjermer, orginal m3 ac schnitzer front med leppe go m3 panser :)

epfaqmk9ajshzk6dy1up.jpg0ab7tdz8rp0j2uenr9yx.jpg

w30421kphw6cmydiezjx.jpg

Skrevet
begynner å bli virkelig kult dette her nå.

Håper du får orden på motorproblemet fort.

Takk for det, han som selger mye e46 m3 og e36 m3 her inne virker ikke ut som han vil hjelpe med å få problemet løst heller selv om han har solgt meg en motor med så mye feil, å den skulle være tipptopp :evil: Har kjøpt meg diagnoseutstyr selv nå, ble så dyrt å gå på verksted de 25-30 gangene de har tatt diagnose....

Dette blir så riktig. Liker framgangen og alt av godsaker du monterer :D

Kjekt å høre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...