Tuborgs Skrevet Juli 19, 2011 Skrevet Juli 19, 2011 Hva syns dere? har 3 ganger den siste måneden hatt folk som kommer til meg og nærmest "takker" meg for at jeg vedlikeholder min 325ix coupe. Gjerne litt eldre mannfolk, hvor ettertraktet er en ix nå til dags? driver for tiden og pusser den opp, har litt rust her og der innvendig etter en uheldig vannlekasje. Hva vil en "strøken" ix coupe som har gått 180.000 vere verdt på markedet? mange som vil ha 4x4?
Margido Skrevet Juli 19, 2011 Skrevet Juli 19, 2011 Er utrolig lenge siden jeg så en ix-coupe på veien. For tiden ligger det vel 1 88 modell ute på autodb og 0 på finn. Ta godt vare på den
Dirty Skrevet Juli 19, 2011 Skrevet Juli 19, 2011 har 3 kammerater som har, så så sjeldne er de nå ikke Hehe
Fredrik 90 Skrevet Juli 19, 2011 Skrevet Juli 19, 2011 E30 325IX ser jeg stadig synes jeg, dog både Touring og sedan men også couper. Så en sølvgrå halvstrøken i går utenfor butikken forresten Går langt flere E30 på veiene enn f eks E28, dem ser jeg aldri lengre
e30 tic Skrevet Juli 19, 2011 Skrevet Juli 19, 2011 Gikk en hvit rundt her som såg ganske bra ut, men fikk aldri tak i eier...
///FredriK.S Skrevet Juli 19, 2011 Skrevet Juli 19, 2011 Så en riktig fin en i nabobyen for noen måneder siden, men trodde ikke det skulle være så allverdens mange av den. ihvertfall ikke i coupe
Tuborgs Skrevet Juli 19, 2011 Forfatter Skrevet Juli 19, 2011 ser ingen i mitt område, flere som har e30 her men har ikke sett noen som min. ikke det at jeg er ute å ser etter det hele tiden men føler at her i området er det ikke så mange isåfall. Møre og romsdal dette her, noen fra møre og romsdal som har en IX coupe ^^.?
BMW-Coupe Skrevet Juli 19, 2011 Skrevet Juli 19, 2011 ser ingen i mitt område, flere som har e30 her men har ikke sett noen som min. ikke det at jeg er ute å ser etter det hele tiden men føler at her i området er det ikke så mange isåfall. Møre og romsdal dette her, noen fra møre og romsdal som har en IX coupe ^^.? Ja, det og flere touringer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå