Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns dere? har 3 ganger den siste måneden hatt folk som kommer til meg og nærmest "takker" meg for at jeg vedlikeholder min 325ix coupe. Gjerne litt eldre mannfolk, hvor ettertraktet er en ix nå til dags? driver for tiden og pusser den opp, har litt rust her og der innvendig etter en uheldig vannlekasje. Hva vil en "strøken" ix coupe som har gått 180.000 vere verdt på markedet? mange som vil ha 4x4?

Skrevet

E30 325IX ser jeg stadig synes jeg, dog både Touring og sedan men også couper. Så en sølvgrå halvstrøken i går utenfor butikken forresten :) Går langt flere E30 på veiene enn f eks E28, dem ser jeg aldri lengre :?

Skrevet

ser ingen i mitt område, flere som har e30 her men har ikke sett noen som min. ikke det at jeg er ute å ser etter det hele tiden men føler at her i området er det ikke så mange isåfall. Møre og romsdal dette her, noen fra møre og romsdal som har en IX coupe ^^.?

Skrevet
ser ingen i mitt område, flere som har e30 her men har ikke sett noen som min. ikke det at jeg er ute å ser etter det hele tiden men føler at her i området er det ikke så mange isåfall. Møre og romsdal dette her, noen fra møre og romsdal som har en IX coupe ^^.?

Ja, det og flere touringer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...