Gå til innhold

Sovnet bak rattet - Mistet lappen

Arfus
 Share

Anbefalte innlegg

He he.. Det tar på med dame-besøk ;)

Aaaff.. Håper du lærte av dette :)

Det gjør det :/ Jeg var ganske aktiv når jeg var hos henne så når jeg dro så var jeg ikke trøtt att all! Men når jeg satt meg i bilen og hadde kjørt ut på motorveien kjente jeg det. Så når jeg så "Trøtt? Kjør til siden og ta 15 minutter på øyet" Skiltet bestemte jeg og stoppe ved første bensin stasjon. Og logisk sett så hadde det blitt ulovelig og stoppe på veien der siden bilen hadde blokkert trafikken? i høyere felt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er ingen her inne som hadde parkert bilen sin i en veikant/grøft for å sove.. Slutt å lat som om dere er så jævla mye bedre. Ulykker skjer. Og det vil det alltid gjøre, så lenge det er mennesker som kjører bilene.

Tipper de aller fleste her inne har kjørt bil når de har vært trøtte. Uten å ha kjørt til siden for å sove. Nettopp fordi man ikke skulle lange turen. Ofte går det jo bra. Men desverre ikke alltid..

Nå har han lært antakelig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan du vite det chris ? Flere ganger jeg har måtte stoppe å duppe av litt.

sovne bak ratte er lavmål, rett og slett.

Men nytter jo ikke å være etterpå klok,

Som jeg sa tidligere mister den nok i 3 måneder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen her inne som hadde parkert bilen sin i en veikant/grøft for å sove.. Slutt å lat som om dere er så jævla mye bedre. Ulykker skjer. Og det vil det alltid gjøre, så lenge det er mennesker som kjører bilene.

Tipper de aller fleste her inne har kjørt bil når de har vært trøtte. Uten å ha kjørt til siden for å sove. Nettopp fordi man ikke skulle lange turen. Ofte går det jo bra. Men desverre ikke alltid..

shit happens så klart. men jeg kjønner fortsatt ikke hvordan han klarte å ligge i 80 i 50sonen, spesielt når det er fotoboks der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er stort sett av den oppfatning at det viktigste er at man lærer av sine feil og ikke gjør dem igjen. Dersom OP virkelig har lært av denne opplevelsen, så synes jeg det er greit om det viser seg at han får igjen lappen etter tre uker.

Det største problemet er at det ofte virker som folk som får førerkortet midlertidig beslaglagt på grunn av farlig kjøring, men som får igjen lappen etter tre uker på grunn av at politiet ikke har ressurser til å få saken inn for retten tidsnok, ikke lærer noen ting som helst. Ofte virker det som det faktisk er stas, og at man kan skryte til kameratene sine om at man har tatt "innersvingen" på politiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

shit happens så klart. men jeg kjønner fortsatt ikke hvordan han klarte å ligge i 80 i 50sonen, spesielt når det er fotoboks der.

Jeg forsvarer absolutt ikke kjøringa hans..

Og når jeg sier flertallet, så betyr ikke det absolutt alle sammen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førstegang man kjører en bil med 300+HK Så er det uvant. Den drar ganske fin skal jeg si deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med folk på dette forumet da? Alle prøver å virke så jævlig fornuftig og pissviktige? Lett å gjemme seg bak et tastatur uten vennegjengen til vedkommende som rakker ned på andre til og fortelle om dumme ting dere SELV har gjort. ;) Ingen her inne er bedre enn noen andre uansett. Selv om mange prøver og late som noe annet ;) Folk gjør feil..dvs ALLE gjør feil, spes når man er ung og uten viktige erfaringer ;)

Når det er sagt med "strengtonen",så håper jeg du snart får igjen lappen, og selfølgelig lærer på dine feil ;) Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førstegang man kjører en bil med 300+HK Så er det uvant. Den drar ganske fin skal jeg si deg :)

så du merket faktisk ikke at bilen gikk fra 50-80 med de 300hk? ville jeg merket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...