Tzunami Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2011 Ja får planlegge et skikkelig treff til våren, som alle kan komme på! kun e39'r overalt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juli 28, 2011 Share Skrevet Juli 28, 2011 Høres knallbra ut, et treff med bare E39 hvor man slipper den store majoriteten med 3-serie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2011 Sendte ut en pm til E39-folk på bimmers nå, så får vi se om noen flere kanskje slenger seg på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juli 28, 2011 Share Skrevet Juli 28, 2011 Kult at du tar initiativ og står på litt for å få til et bra treff Tommel opp for Tzunami! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Juli 28, 2011 Share Skrevet Juli 28, 2011 Kult at du tar initiativ og står på litt for å få til et bra treff Tommel opp for Tzunami! Veldig enig med den! Kjempe initiativ! Tommel opp! Hadde det ikke vert for at eg jobba rotasjon, så hadde eg kjørt fra Stord og over med min E39 å joina uten å nøle! Slår heller følge til våren! Ha et strålende treff alle E39 folk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2011 Ingen flere som kommer? :/ håpet på 15-20 e39-er samlet jeg men :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 Får ikke vært med på E39 treffet før vi skal til rudskogen !! Siden jeg har legetime klokka 9... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lynvingen Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 da er eg klar for bmw dagene og e39 treff , kjører fra bergen imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 3, 2011 Forfatter Share Skrevet August 3, 2011 flott virker som vi blir et fåtall e39-er, men vi skal få det knall alikevel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lynvingen Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 ja blir nok sikkert knall , vet du kor lang tid det tar og kjøre fra sarpsborg til der vi skal treffes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 3, 2011 Forfatter Share Skrevet August 3, 2011 tar plussminus en time ca Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå