hanskr Skrevet Juli 19, 2011 Skrevet Juli 19, 2011 stod bak i venstre side av bagasjeromm. mange printkort å ledninger som gjekk inn
hanskr Skrevet Juli 19, 2011 Forfatter Skrevet Juli 19, 2011 ikkje veit eg ikkje god på språk heller - men trur de står eit eller anna om att fabrikk kan lese ut informasjon fra denne ??
oleo Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 Ser ut som forsterkeren/radioenhet. Hadde samme løsning i forrige e39 (98 mod)
tonyku Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 Vedder en båtis på at det er en forsterker. En Baot-is?
SweetBMW Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 Vedder en båtis på at det er en forsterker. En Baot-is? Hahahah skulle akkurat si det samme!
hanskr Skrevet Juli 20, 2011 Forfatter Skrevet Juli 20, 2011 trur de e ein svart boks me hemmelig heter eg ;=)
TheEspenK Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 Regner med stereo, står det ikke "alpine electronics inc" på lappen oppe til venstre? Vedder en båtis på at det er en forsterker. Men siden det er snakk om en båtis MÅ jeg tippe mobiltelefon-styring Gi oss løsningen hanskr så vi kan summere opp båtisene
hanskr Skrevet Juli 22, 2011 Forfatter Skrevet Juli 22, 2011 De som står utapå er; Bitte Beachten! Die Gewahrleistung wird anerkannt, venn Åufkleber, Austauschscheck und Gewahrleistungsantrag vollstandig ausgefullt sind. Please observe! The warranty will be recognized if label, exchange check, and warranty reguest are filled-in completely Veuillex observe! La garantie sera reconnue si I'autocollant, cheque d'echange et demande de garantie sont remplis entierement
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå