Lapin Kulta Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 Hei. Har fått tak i en stor OBC (Se bilde). Noen som vet om det er mye arbeid å ettermontere dette i min E34 525tds 1995 mod. MVH Anders
iittala Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 Jeg har liten kjørecomputer i min og håpte at det da skulle være plug and play med stor. Det var det ikke, kontakten var plassert på forskjellig sted på bakplaten for de to kjørecomputerne. Hvorfor vet jeg ikke, kan like godt være årsmodellen som noe annet, for alt jeg vet. Om dette hjalp deg noe? Tviler, men google eller en annen søkemotor kan nok hjelpe deg..
Eska Skrevet Mai 27, 2012 Skrevet Mai 27, 2012 Hei. Har fått tak i en stor OBC (Se bilde). Noen som vet om det er mye arbeid å ettermontere dette i min E34 525tds 1995 mod.MVH Anders [ Bilde ] Det skal mest sannsynlig være plug and play med kontaktene, men den "plastramma" obc sitter i er forskjellig på liten og stor så må enten kuttes og moddes, eller erstattes... du må a instrumentpanel med check kontroll og kodestik og blinklyshendel med bc og en drøss med følere, givere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå