Thejan92 Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 Tenkte eg kunne lage meg ein tråd her og kjanse få tips og vise ka eg har gjort med min E39 begynte i mai månde og kjøpte bilen for 18 tusen. tidligere eiger mente at toppen var gåen og eg ringte fyren og han sa da kokte fleire ganger etter han mistet radiator lokk i vinter så selfølgelig koker det over tenkte eg da, så hadde eg liggende lokk fra min gamle 530 kjekt med 5 serie mye av det gamle passer på da nya:)! så eg og ein vennine fyrte oppover til arna da eg ikkje hadde setvikatet, og gjorde salget slengte på kjølevæske og litt vann fekk litt godt med kjøle væske, og på med lokket og tut og kjør. kokte ikkje meir før eg var hjemme så eg skiftet termostat og siden har den vert go shit. her er litt bilder eg tok etter eg hentet den! fleire bilder kommer seinare i dag:)!
Thejan92 Skrevet Juli 21, 2011 Forfatter Skrevet Juli 21, 2011 kupp det der ja. 18000 pluss radiatorlokk Hehe ja føler eg har gjort eit kupp:) men bilen er tidligere brukt som selgar bil og derfor passert 304800km men sprek e an litt enno
Thejan92 Skrevet Juli 21, 2011 Forfatter Skrevet Juli 21, 2011 Eg kom over noen bilder på nette for noen dager siden, se her Så eg vurdere å lakkere an rød!, ikkje ofte man ser en rød E39 touring, og felgene der såg ganske okei men noen som veit ka type det er?
Hjelen Skrevet Juli 21, 2011 Skrevet Juli 21, 2011 Dette må være ett kupp Felgene på den røde heter ellipsoid style 121 eller.no
Thejan92 Skrevet Juli 21, 2011 Forfatter Skrevet Juli 21, 2011 Dette må være ett kupp Felgene på den røde heter ellipsoid style 121 eller.no eg føler eg har gjort eit godt kjøp her:)!, hadde den på eu kontroll for ein månde siden og fekk mangel lapp på bremser bak og et stabilisator stag, det var det:p, ok takk:)! se om eg finn noe tilgjengelig, vurdere og M felger:)!, ka synst du om rød fargen da? vurdere å lakkere an,
Hjelen Skrevet Juli 21, 2011 Skrevet Juli 21, 2011 Veldig pen rødfarge, og som du sa, så er det langt imellom røde E39 Touringer langs veien. Men det er andre ting jeg heller ville ha gjort før hellakkering M-tech hele veien rundt å facelift lykter, så har du en veldig pen Touring
Hjelen Skrevet Juli 21, 2011 Skrevet Juli 21, 2011 ... Og felger da, selvfølgelig det blir en helt annen bil med andre felger
Thejan92 Skrevet Juli 23, 2011 Forfatter Skrevet Juli 23, 2011 ... Og felger da, selvfølgelig det blir en helt annen bil med andre felger lykter er bestilt rundt heile veien på bilen og m fanger er kjøpt inn og eg er ikjke stort fan av Mtech:p, liker kun Mtechen eg hadde til E28 min, men fekk an aldri montert da hus og garasje med E28 i brant ned for ein vell månde siden, lakkering skal gjørest, har begynt demontering !, og teipet opp men fjernet det for alt skal ifra kvandre:), først skal gjøre noe så skal da gjørest skikkelig:)!, eg har fått kjæft os gamlo for bilen var fin som den er, men når eg har bestemt meg så har eg bestemt meg:) så ser du felgene eg har fått meg på eine bilde Orginal M felger 19" gleder meg til å få dei på når bilen er ferdig lakkert og alt montert:) oså har eg handlet ein fin del ekstra utstyr på ebay, alt ifra kopholde rtil tlf:)!
Tzunami Skrevet Juli 23, 2011 Skrevet Juli 23, 2011 Er vel langt mellom røde e39'er generelt i norge, så det kan bli tøft!
bmwt Skrevet Juli 23, 2011 Skrevet Juli 23, 2011 520? vet vell ikke hva den rød fargen der heter eller?? fristet sinnsykt å hive touringen min på lakk for tilsvarerende farge..var knall...du gjør nok rett i å spandere på bilen den fargen
Thejan92 Skrevet Juli 24, 2011 Forfatter Skrevet Juli 24, 2011 Er vel langt mellom røde e39'er generelt i norge, så det kan bli tøft! eineste e39 med rød farge eg har sett i norge var ein M5 sedan, men desverre tyske skilter så ikkje norsk bil. håper det blir bra resultatt har begynt ned pussing av dører tenkte eg sku lakkere dei først, og så panser og bagasjeroms luken, og så kassori:),
Thejan92 Skrevet Juli 24, 2011 Forfatter Skrevet Juli 24, 2011 520? vet vell ikke hva den rød fargen der heter eller?? fristet sinnsykt å hive touringen min på lakk for tilsvarerende farge..var knall...du gjør nok rett i å spandere på bilen den fargen etter lang vente tid og min dårlige engelsk fra mail til mail med han som eigde den røde som eg lågg ut bilder av, så fant eg ut at koden het LP3G og sjekket på jobb og det er faktiskt ein wolswagen farge utrolig nok, og eg sjekket opp med han igjen og han sa det var riktig, det var litt nedsig. men er resultate som teller. den der som er på bildene var ein 525 TD sa han var rundet 50 tusen km.
G-RACING Skrevet Juli 24, 2011 Skrevet Juli 24, 2011 Flott projekt Var sikker på dette var Imola Red, den er vertfall veldig lik. Gå for Imola, når du først er i gang, det er uber gromt
Robin L Skrevet Juli 24, 2011 Skrevet Juli 24, 2011 e39 touring blir tøff i rød ja gå for imola sir jeg og , den er knall! men du, du har ikke maskert listene og blinkersene for å lakkere rundt vell ? :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå