RS-Heggem Skrevet Juli 24, 2013 Skrevet Juli 24, 2013 Som jeg har sagt lenge så er det stilrent og lekkert med listene i bilens farge. Nydelig bil. Om du skal gjøre noe med felgene, så hadde jeg kun villet hatt polerte kanter, og senter i fin sølvfarge. Evt helpolerte. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
kvammis Skrevet Juli 24, 2013 Forfatter Skrevet Juli 24, 2013 Nydelig bil! For en flott farge du har valgt! Tenker du på nye felger? Tror denne hadde kledd andre felger Tusen takk Tenker så klart på nye felger, men er nok ikke det som blir prioritert først nå. Har sett meg ut mange felger men før det kommer ihvertfall M5 diff, evt. quaife enhet til den jeg har. Som jeg har sagt lenge så er det stilrent og lekkert med listene i bilens farge. Nydelig bil. Om du skal gjøre noe med felgene, så hadde jeg kun villet hatt polerte kanter, og senter i fin sølvfarge. Evt helpolerte. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Godt det er noen som er med meg på tankegangen ang. listene da I første omgang skal kantene poleres siden de desverre har blitt veldig stygg. Lakket felgene i en Lotus sølvfarge (masse effekt)for 2 år siden. Så får se om senteret skal lakkes i en annen farge etterhvert. Men kan være som nevnt over at det kommer noen andre felger etterhvert. Må også få handlet litt spacere, må bare finne ut hvor stor de skal være først.. Har liggende noen 18" Breyton Vision kopier som jeg lurer på om jeg skal pusse opp og få noe gummi på. Usikker på evt. farge på de også såklart.. hehe Bilde for de som ikke vet hvordan de ser ut:
kvammis Skrevet August 27, 2013 Forfatter Skrevet August 27, 2013 Et par kveldsbilder... Spoiler på også. Og et lite snik bilde av interiøret som var med på å bestemme fargen på bilen Er under arbeid forsatt, som alt annet S. Gunstad reagerte på dette 1
Djwik Skrevet Desember 10, 2013 Skrevet Desember 10, 2013 veldig fin bil du har der må si jeg er litt misunnelig(på en god måte)har planer om og bygge om min 523ia til 540 selv også er jeg litt usikker på det med dokumentasjon osv.. så er nysjering på hva jeg må ha så hadde håpet at du kanskje viste noe om det
S.Hafsmo Skrevet Desember 13, 2013 Skrevet Desember 13, 2013 Nydelig bil! Kanskje ikke helt enig i baklyktene, men bilen ser unektelig bra ut til tross. Forøvrig synes jeg felgene er helt korrekte for bilen.
kvammis Skrevet Desember 22, 2013 Forfatter Skrevet Desember 22, 2013 veldig fin bil du har der må si jeg er litt misunnelig(på en god måte) har planer om og bygge om min 523ia til 540 selv også er jeg litt usikker på det med dokumentasjon osv.. så er nysjering på hva jeg må ha så hadde håpet at du kanskje viste noe om det Takk for det Bare å spørre hvis du lurer på noe Nydelig bil! Kanskje ikke helt enig i baklyktene, men bilen ser unektelig bra ut til tross. Forøvrig synes jeg felgene er helt korrekte for bilen. Tusen takk ! Får se hva som skjer med lykter. Ville egentlig ha pre face forran for å "skille meg litt ut" og siden den andre E39en er facelift. Men nå skal den andre E39en selges siden madammen har fått seg X3 og begynner å lure på om jeg vil ha facelift lykter på 540en. Da må det kanskje nye baklykter til også. Men så lenge de mørke hovedlyktene blir gjør også baklyktene det. Her er på vei hjem etter å ha hentet X3en. Obligatorisk stopp i Lærdalstunnelen. Slenger også med et par bilder fra i "sommer". Fikk meg en tur til årabrot og et par turer på eikås med bmwccn. Håper på tur til våler og rudskogen neste år. Foto: Ståle Martinussen. Diiesel og ervik reagerte på dette 2
///MPower Skrevet Februar 26, 2014 Skrevet Februar 26, 2014 få fikse deg en sperre du og henge deg på til rudskogen osv i sommer
kvammis Skrevet Februar 27, 2014 Forfatter Skrevet Februar 27, 2014 Noe nytt her? Ikke så mye å vise egentlig.. Bilen har for det meste stått og kost seg i en stor garasje. Men bestiller litt deler støtt og stadig så blir vel et lite rush med skruing rett før sommeren igjen. Skal bytte litt slitedeler til helgen nå, kan se om jeg får tatt et bilde og to da. få fikse deg en sperre du og henge deg på til rudskogen osv i sommer SKAL ha diffbrems til sommeren. Får jeg ikke kjøpt meg det så sveiser jeg !! Håper jeg får meg gjerne en og flere turer over til sommeren ja.
FredrikE24 Skrevet April 2, 2014 Skrevet April 2, 2014 En BMW Individual farge på vogna? Nydelig bil!
kvammis Skrevet April 2, 2014 Forfatter Skrevet April 2, 2014 En BMW Individual farge på vogna? Nydelig bil! Takk Fargen er levert originalt på E92 M3, F10 M5, F30 M3 og sikkert noen flere. deilig bil kvammis, denne likte jeg Takker.. Har byttet litt deler i understellet nå, slenger med et par bilder. Også har den fått hjulstillingskontroll og litt annet småplukk. Har liggende noen E60 540 kalippere som skal på forran, må bare bestille skiver ++ Har også E39 M5 bakbremser på vei. Fikk Alcantara trekk til gir og håndbrekk her om dagen, men var rævva passform på den til gir så holder på å ordne opp i det
kvammis Skrevet April 3, 2014 Forfatter Skrevet April 3, 2014 Lurer littpå å lakke interiørlistene i en annen farge..Fargeforslag ?
Snowbiz Skrevet April 3, 2014 Skrevet April 3, 2014 Lurer littpå å lakke interiørlistene i en annen farge.. Fargeforslag ? Sort pianolakk med en pinstripe i bilens farge som går på langs? Sent from my iPhone using Tapatalk
kvammis Skrevet April 3, 2014 Forfatter Skrevet April 3, 2014 Har vært inne på tanken ja..Ble ikke det levert på noen individual biler også ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå