HenrikSolberg Skrevet August 4, 2015 Skrevet August 4, 2015 Skjedd noe nytt med din flotte E39 Kvammis?
thomascr Skrevet August 16, 2015 Skrevet August 16, 2015 Denne bilen var nydelig, låt helt fantastisk og veldig frisk kjøring bra underholdning!
AlexZandero Skrevet August 18, 2015 Skrevet August 18, 2015 Moro å se at ikke bare jeg har 540i her, blir morro å følge med på framover. Den diffen var vel en fin oppgradering tenker jeg Må få meg no sånt selv
kvammis Skrevet August 28, 2015 Forfatter Skrevet August 28, 2015 Skjedd noe nytt med din flotte E39 Kvammis? Skjer stadig litt, men er litt dårlig til å dokumentere det. Original clutch likte dårlig kompressoren så ble handlet og montert Sachs race 4 puck og trykkplate. Denne bilen var nydelig, låt helt fantastisk og veldig frisk kjøring bra underholdning! Takk for det, hyggelig å høre Alltid gøy å kjøre på Årabrot, kunne vært bedre vær men. Moro å se at ikke bare jeg har 540i her, blir morro å følge med på framover. Den diffen var vel en fin oppgradering tenker jeg Må få meg no sånt selv Diffen var absolutt en fin oppgradering, anbefaler det til alle ! Slenger også med et par bilder fra når jeg var på Årabrot å kjørte i midten av mnd. Bilen funket upåklagelig med unntak av en kjølevannslange som røk på slutten, men det kan jeg absolutt leve med HenrikSolberg, Freakshow og tonyku reagerte på dette 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå