RS-Heggem Skrevet Mars 30, 2013 Skrevet Mars 30, 2013 Skiftet du farge på hele bilen til antrazit? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Tzunami Skrevet Mars 30, 2013 Skrevet Mars 30, 2013 Ja, var cosmossvart før, så vil si antrazit var mer spennende Sent from my toaster using Tapatalk 2
kvammis Skrevet Mars 30, 2013 Forfatter Skrevet Mars 30, 2013 Marrakesh brun tror jeg kansje hadde blitt dritfett!! Aldri sett det på e39 før! (ivertfall ikke jeg ) Tror det kan være tøft, men litt for "sært" for meg. Imolarød :DD med sort tak Må si jeg er veldig svak for det. Og når noen linket til det bildet her i jacobm5 sin tråd var jeg egentlig solgt. Men er ikke komt farge på bilen ennå Stemmer for 303 Cossmoschwartz, tidløs bmw klassiker Det blir den nok ikke. Både fordi madammen sin E39 er cosmos svart og fordi denne er det og jeg har lyst til å prøve noe nytt når jeg først skal lakke opp hele bilen. Det er absolutt forståelig, Antrazit er også veeeeeldig pen Er enig i at antrazit er uten tvil pent, men jeg står heeeele dagen å jobber på biler, og 99% av de er: Svart, sølv og grå. Har lyst til å bidra med litt farge ute på veiene. Finnes det virkelig de som skifter farge på bilen sin til trist antrazit?Jeg stemmer for alpina-bleu, med sort høyglans shadowline. Det er en helt fantastisk kombinasjon! Det eneste som ER bestemt er at lister rundt vinduene, grill og fenderlister/støtfanger lister blir sort høyglans.
kvammis Skrevet Mai 27, 2013 Forfatter Skrevet Mai 27, 2013 Går sakte framover her.. Altfor mye å gjøre så får ikke prioritert 540en nok. Men ramler inn litt deler i ny og ned, det gir litt arbeidslyst ihvertfall. Rusten må vekk! Håper å være klar til lakk iløpet av neste mnd.
kvammis Skrevet Juni 6, 2013 Forfatter Skrevet Juni 6, 2013 Da har jeg ENDELIG kommet til enighet med meg selv om farge. Den endelige avgjørelsen ble tatt i dag når jeg skulle blande farge til motorrommet. Slenger med noen bilder av nylakkert motorrom Noen som klarer å se hvilken det er ?
Tzunami Skrevet Juni 6, 2013 Skrevet Juni 6, 2013 Ser for grå ut til å være estorilblå? Har en knapp på alpinablå
kvammis Skrevet Juni 15, 2013 Forfatter Skrevet Juni 15, 2013 Bilde tatt for 2min siden, inn å lakke litt nå Ingen som har gjettet riktig ennå
kvammis Skrevet Juni 15, 2013 Forfatter Skrevet Juni 15, 2013 Takker. Skal kjøre til Tromsø i slutten av juli. Så hvis 540en er ferdig til da er det fare for å se den i området
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå