bustadmo Skrevet August 28, 2012 Forfatter Skrevet August 28, 2012 Får vel fortsette med litt oppdatering her vel Sveiset coiloversene til spindlene foran Begge jekkpungtene var rustene og fæle så de ble kappet ut og har sveiset inn nye. Her har jeg punktet på plass plater: Arbeid pågår! Til dette fikk jeg hjelp av en kompis som er dreven på å sveise.. Resultatene: Har ikke forsterket noe ekstra under der i og med at buret blir festet der og det må da være sterkt nok til å jekke i Montert litt bremser foran og bak. Slissa og borra skiver fra GS, og yellowstuff klosser. Kjører org. 325i kaliptere ( ) foreløbig, mel skal legge litt mere kr i bremsene i løpet av vinteren. Litt bedre bilde av bakbremsene med demperen montert: Kommer mer snart
bustadmo Skrevet September 1, 2012 Forfatter Skrevet September 1, 2012 Får vel fortsette med å oppdatere litt her vel Begge skjermbredderene bak er på plass, og har laget nye innerbuer. Holder på å bygge inn ny turteller, skal gjøre det samme med speedo etterhvert. Lager bryterpanel med diverse stash på Ikke helt ferdig men.. Fått meg carbon luke Og carbon dørtrekk Og carbon takscoop (blir ikke montert helt ennå)
Bjanne Skrevet September 1, 2012 Skrevet September 1, 2012 ere du kjøpte dørtrekkene hen? vet du om de har til e46 ?
bustadmo Skrevet September 1, 2012 Forfatter Skrevet September 1, 2012 ere du kjøpte dørtrekkene hen? vet du om de har til e46 ? Kjøpte dørtrekkene hos www.acm-ab.se Vet de lager hele e46 dører i carbon, men så ikke dørtrekk der. Hvis du ringer han kan han sikkert lage til deg Stilig prosjekt dette her Stilig prosjekt !! Følger med Takk takk Morro at folk følger med Kommer nok til å skje litt mere her fremover og Skal se om jeg får lagt ut bilder av buret i dag blandt annet
bustadmo Skrevet September 1, 2012 Forfatter Skrevet September 1, 2012 Buret er på plass :D Sveiset fast i A-stolpen: Sveiset fast i drivaksel-tunnelen Ble greit stiv med bur i Løfter både frem og bakhjula nesten like høyt når jeg jekker foran Nå gjenstår det ikke mye før buret og hele coupe'n er ferdig lakkert, og jeg kan montere alt som skal inni bilen Heiv i dashen: Og litt ledninger.... Noen ganger kjenner jeg at jeg angrer Monterte første vinduet og laget hull i carbonplata til dør-åpneren
bustadmo Skrevet September 18, 2012 Forfatter Skrevet September 18, 2012 Driver med litt elektrisk om dagen. Har lagt opp kabel fra batteriet baki og frem til motorrommet, samt noen relèer: Monterte ei plate der hanskerommet engang var, og festet hjernen og litt andre duppedingser på den. Foran den igjen er fortbrettet til passasjer-plassen Edit: Skriveleif
ZhilleN Skrevet September 18, 2012 Skrevet September 18, 2012 Dette var artig lesing! sånne prosjekter liker jeg, har sett gjennom hele tråden din nå, veldig lærerik informasjon du har og komme med Dette kan du, skal følge med videre her Klør i finga til og begynne med isbilen jeg har
joachim sørlie Skrevet September 18, 2012 Skrevet September 18, 2012 veldig grundig arbeid du gjør her må jeg si men syntes du ikke burde montere tak scoop da du har takluke, ser mye bedre ut uten, min mening
|Ole| Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 Det her har eg ikkje fått med meg, eg har fanga opp ein del triks her. Håper ikkje du blir nepen om du ser att eg har stjelt litt til min bil Stå på!! Dette blir bra!!
Dirty Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 Så ut som et gromtbur, men de sveisene på fjørbeina? så nå skral ut den sveisinga der, er jo en fordell at ikke fjørbeinet løsner om du treffer en curbs
bustadmo Skrevet September 21, 2012 Forfatter Skrevet September 21, 2012 tøft prosjet, følger med her Takk takk Morro at folk følger med! Dette var artig lesing! sånne prosjekter liker jeg, har sett gjennom hele tråden din nå, veldig lærerik informasjon du har og komme med Dette kan du, skal følge med videre her Klør i finga til og begynne med isbilen jeg har Takker Iponerende at folk gidder å lese gjennom hele tråden Bare å hive seg rundt og skru til du blir blå veldig grundig arbeid du gjør her må jeg si men syntes du ikke burde montere tak scoop da du har takluke, ser mye bedre ut uten, min mening Takk Er litt enig med deg ang. takscoopet, blir kun montert hvis det blir vanskelig å holde temperaturen nede i coupèen Det her har eg ikkje fått med meg, eg har fanga opp ein del triks her. Håper ikkje du blir nepen om du ser att eg har stjelt litt til min bil Stå på!! Dette blir bra!! Hehe bare morro om folk 'stjeler' litt idèer Da vet jeg hvertfall at det ikke er helt bakvendt det jeg driver med her Så ut som et gromtbur, men de sveisene på fjørbeina? så nå skral ut den sveisinga der, er jo en fordell at ikke fjørbeinet løsner om du treffer en curbs Er veldig fornøyd med passformen på buret ja Skal lage plater for å feste det til b- stolpene og andre deler av karosseriet etterhvert, så jeg får utnyttet så mye stivhet jeg kan i buret. Coiloversene overlapper fjerbeinet med ca 4 cm så tror det skal veldig mye til før de knekker (hvertfall tvert av ) Men har uroet meg litt over den sveisen der selv, så tror jeg ender opp med å legge en larve til rundt der.
joggis Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 Så ut som et gromtbur, men de sveisene på fjørbeina? så nå skral ut den sveisinga der, er jo en fordell at ikke fjørbeinet løsner om du treffer en curbs Er veldig fornøyd med passformen på buret ja Skal lage plater for å feste det til b- stolpene og andre deler av karosseriet etterhvert, så jeg får utnyttet så mye stivhet jeg kan i buret. Coiloversene overlapper fjerbeinet med ca 4 cm så tror det skal veldig mye til før de knekker (hvertfall tvert av ) Men har uroet meg litt over den sveisen der selv, så tror jeg ender opp med å legge en larve til rundt der. så ut fin ut den varmering rundt sveisen, men kanskje litt mer mating hadde hjulpet? skal jo ganske mye varme til for å varme opp hele fjærbeinet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå