OLEZZ Skrevet Januar 27, 2012 Share Skrevet Januar 27, 2012 Hadde ikke valgt noe annet en ScorpionPå e 328 vil du nesten ikke høre at bilen sviver på tomgang når du kommet opp på registeret, har den en faktisk hissig lyd Det var veldig motsatt av meg Jeg hadde scorpion på min 328, og det ble så sykt slitsomt i lengden så jeg bytta til orginalt. Helt uutholdelig resonans. Satt den samme scorpion potta på en 325, og der ble lyden mye grommere. Fortsatt for høy lyd tho. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Januar 28, 2012 Share Skrevet Januar 28, 2012 Scorpion og litt Lyd isolasjon i bagasjerom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet Januar 28, 2012 Share Skrevet Januar 28, 2012 Hei! Noen som kan annbefale et sett til 318is? Et sett som ikke bråker på tomgang og ved vanlig kjøring.. Blir fort veldig slitsomt det.. Men vil jo høre at lyden kommer når man drar den litt på turtall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 28, 2012 Share Skrevet Januar 28, 2012 Simons. Har hørt at E36 4 cyl bråker litt uansett. Scorpion er håpløst dyrt til 318is, da man må ha mellompotta også. Gå for simons, billig og bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet Januar 28, 2012 Share Skrevet Januar 28, 2012 Hvordan er det med vanlig kjøring da? Vil ikke ha så mye lyd i coupen, ved vanlig kjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå