Gå til innhold

Tips til foam cannon

Simennzz
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann!

Lurte på om noen hadde erfaringer med Foam Cannon og kan si hva jeg burde kjøpe, og hva jeg eventuelt ikke burde kjøpe.

Trenger og en høytrykksspyler, så om noen har noen tips til det og hadde det vært konge.

Fint om det hadde vært fra en utelandsk side :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

scandicshine.no leverer foam canon til ca 800.- å det er billigere en å bestille fra f.eks uk, når du legger til frakt, fortolling, og mva.

Scandicshine er forsåvidt en bra butikk, men de tar 850,- pluss frakt, så jeg tror ikke du har helt rett i dette tilfellet, Tommy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper du karcher høgtrykkspyler, har dei original skumkanon til denne.

Den koster ca 240,- og fungerer bra.

enig der, tror min er snart 2 år gammel og virker like godt enda. ingen vits og kjøpe det dyreste du finner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig der, tror min er snart 2 år gammel og virker like godt enda. ingen vits og kjøpe det dyreste du finner

Har den og jeg, og det er det største drittet jeg har vært borti når det kommer til foam gun.

Er en million ganger bedre den du får kjøpt på ebay/nettbutikk. Skummet er ikke noe særlig å skryte av på karcher sin orginale akkurat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har den og jeg, og det er det største drittet jeg har vært borti når det kommer til foam gun.

Er en million ganger bedre den du får kjøpt på ebay/nettbutikk. Skummet er ikke noe særlig å skryte av på karcher sin orginale akkurat...

Hugs at tjukt skum ikkje trenger å være best. Kva slags såpe og/eller avfetting bruker du? Kor mykje vann bruker du?

Den dyrare kan lage tjukkare skum, men som sagt, betyr jo ikkje det at den er bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karcher skummeren kan ikke sammenlignes med en skikkelig foam canon, og tykkelsen på skummet justerer du selv med doserings skruen, og såpeblanding. Hos f.eks shinerama i uk koster denne £50 + mva og frakt, å da havner du på ca det samme som scandicshine, eller andre nettbutikker her i landet. Er du VIP medlem på Detailersclub.no, så får du 10% rabatt hos scandicshine og flere andre norske bilpleie nettbutikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...