Simennzz Skrevet Juli 21, 2011 Share Skrevet Juli 21, 2011 Heisann! Lurte på om noen hadde erfaringer med Foam Cannon og kan si hva jeg burde kjøpe, og hva jeg eventuelt ikke burde kjøpe. Trenger og en høytrykksspyler, så om noen har noen tips til det og hadde det vært konge. Fint om det hadde vært fra en utelandsk side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2takt Skrevet Juli 21, 2011 Share Skrevet Juli 21, 2011 Har en karcher høytrykkspyler selv og bestilte meg en foam lance fra ebay, funker kanonbra den http://cgi.ebay.com/HD-SNOW-FOAM-LANCE- ... 415b161c73 EDIT: Ville sjekket ut www.detailersclub.no, der finner du alt du vil og har lurt på angående vask/polering av bil hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juli 21, 2011 Share Skrevet Juli 21, 2011 scandicshine.no leverer foam canon til ca 800.- å det er billigere en å bestille fra f.eks uk, når du legger til frakt, fortolling, og mva. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Juli 21, 2011 Share Skrevet Juli 21, 2011 scandicshine.no leverer foam canon til ca 800.- å det er billigere en å bestille fra f.eks uk, når du legger til frakt, fortolling, og mva. Scandicshine er forsåvidt en bra butikk, men de tar 850,- pluss frakt, så jeg tror ikke du har helt rett i dette tilfellet, Tommy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juli 21, 2011 Share Skrevet Juli 21, 2011 Kjøper du karcher høgtrykkspyler, har dei original skumkanon til denne. Den koster ca 240,- og fungerer bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Juli 21, 2011 Share Skrevet Juli 21, 2011 Kjøper du karcher høgtrykkspyler, har dei original skumkanon til denne.Den koster ca 240,- og fungerer bra. enig der, tror min er snart 2 år gammel og virker like godt enda. ingen vits og kjøpe det dyreste du finner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2takt Skrevet Juli 21, 2011 Share Skrevet Juli 21, 2011 Kjøper du karcher høgtrykkspyler, har dei original skumkanon til denne.Den koster ca 240,- og fungerer bra. enig der, tror min er snart 2 år gammel og virker like godt enda. ingen vits og kjøpe det dyreste du finner Har den og jeg, og det er det største drittet jeg har vært borti når det kommer til foam gun. Er en million ganger bedre den du får kjøpt på ebay/nettbutikk. Skummet er ikke noe særlig å skryte av på karcher sin orginale akkurat... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 Kjøper du karcher høgtrykkspyler, har dei original skumkanon til denne.Den koster ca 240,- og fungerer bra. enig der, tror min er snart 2 år gammel og virker like godt enda. ingen vits og kjøpe det dyreste du finner Har den og jeg, og det er det største drittet jeg har vært borti når det kommer til foam gun. Er en million ganger bedre den du får kjøpt på ebay/nettbutikk. Skummet er ikke noe særlig å skryte av på karcher sin orginale akkurat... Hugs at tjukt skum ikkje trenger å være best. Kva slags såpe og/eller avfetting bruker du? Kor mykje vann bruker du? Den dyrare kan lage tjukkare skum, men som sagt, betyr jo ikkje det at den er bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 Disse er de billigste jeg fant når jeg kjøpte skummeren. http://www.proffia.no/main.php3?PI=info&PNO=139685 De har gratis frakt også, noe som gjør dem ekstra billige! Skummeren funker utmerket og skummet er tykt og ultra fint. Ligger på lakken lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 Karcher skummeren kan ikke sammenlignes med en skikkelig foam canon, og tykkelsen på skummet justerer du selv med doserings skruen, og såpeblanding. Hos f.eks shinerama i uk koster denne £50 + mva og frakt, å da havner du på ca det samme som scandicshine, eller andre nettbutikker her i landet. Er du VIP medlem på Detailersclub.no, så får du 10% rabatt hos scandicshine og flere andre norske bilpleie nettbutikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Finnes det steder i Bergen hvor de selger "Skumsåpe/avfetting" Optimum Car wash e.l? Eller må man bestille på nett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Kanskje bilxtra? De har vel en del vaskeprodukter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Bilxtra i Åsane visste ikke hva jeg snakket om engang.. Det syns jeg var litt merkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Er vel ikke akkurat høg kompetanse alltid på selgere sånne steder. Bilxtra ved lagunen da? Jeg må en tur på mekonomen snart uansett, kan svippe innom bilxtra og se etter for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Takk hvis du gjør det Blir langt fra meg til Lagunen bare for å sjekke om de har.. Hvis de har så tar jeg turen oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå