sebbi9312 Skrevet Juli 21, 2011 Share Skrevet Juli 21, 2011 Heisann! Er på jakt etter første bil har lenge sittet og tittet på golf og bmw 3 serie. men her om dagen dukket det opp en svart mini one 2002 modell som kun har gått 85000 med skinn interiør og nice felger. Jeg ble faktisk veldig betatt av denne bilen, den er jo ganske kul hehe! Så jeg lurte på om dette er en grei bil eller om den bare er crap i forhold til den vanlige mini coopern? Håper på svar så fort som mulig ettersom jeg snart må gi et svar på om jeg skal ha den eler ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juli 21, 2011 Share Skrevet Juli 21, 2011 Mini er greie biler, men jeg hadde ikke gått for noe Mini One, rett og slett fordi jeg føler de er undermotorisert. Du får vanvittig mye mer glede ved å gå for S-versjonen istedet, men det spørs såklart hvilket formål du skal bruke den til Mini Cooper S koster vel og merke litt mer, uvisst hvilket prisleie du er i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sebbi9312 Skrevet Juli 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2011 Her har dere bilen http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=29555260 tror dere dette er et dumt kjøpt eller er det en grei bil uten store problemer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 23, 2011 Share Skrevet Juli 23, 2011 Kul førstebil, men undermotorisert og du skulle ønske du hadde kjøpt en Cooper S etter en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AVT Skrevet Juli 23, 2011 Share Skrevet Juli 23, 2011 Hadde heller gått for en litt eldre Mini Cooper! Syns interiørkvaliteten og motoren blir for dårlig på One. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Juli 23, 2011 Share Skrevet Juli 23, 2011 ingen her som nevner noe om girkasser på mini? interiørkvaliteten er det siste du trenger å bekymre deg for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 23, 2011 Share Skrevet Juli 23, 2011 Girkassen i min Cooper S holder koken enda. 2004 modell som har gått snart 70 000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 23, 2011 Share Skrevet Juli 23, 2011 Ikke mye å skryte av at kassen holder enda, når du bare har kjørt 70 tusen og med en grevling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Juli 23, 2011 Share Skrevet Juli 23, 2011 Hent en Fiat Panda 100HP fra tyskland. Kommer på 90.000 - 100.000 ferdig registrert. Nyere, sprekere, og bedre å kjøre. en favoritt i bl.a Evo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Juli 23, 2011 Share Skrevet Juli 23, 2011 Cooper S har en del motortrøbbel,særlig blant de eierne som ikke er flinkest til å holde oljenivået riktig. Da jeg jobbet på Stenshagen byttet vi nesten en Cooper S-motor i uka. Men,når det er sagt; skulle jeg hatt en MINI, måtte det blitt en Cooper S,gjerne med Cooper Works++, da det er den eneste av MINI'ene som går slik en sånn bil burde. Dritmorsom å kjøre, jeg kjørte nesten runder rundt en gammel audi s4 som yppet over sollihøgda for noen år siden,makan til kul gocart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsemann82 Skrevet Juli 25, 2011 Share Skrevet Juli 25, 2011 Vet lite om Mini, men ville ikke handlet hos en som ikke gidder å vaske/polere bilen før salg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juli 25, 2011 Share Skrevet Juli 25, 2011 Vi har Cooper D, en kjempebil! Godt med drag i den, chip hjelper nok på Har også chilli pakken, som inkluderer forskjellig snadder... Tror "One" utgaven blir litt trist, det blir liksom noe som mangler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå