kevin1982 Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 Samboren min har en 2000 e46 med automatisk klima AC. men varme apparate lever sitt egent lille liv. for når hu starter bilen så blåser det normalt i ca 2-3min. så begynner den å sette på lufta på full guffe og står der. skrur ned lufta. gradene på panele går ned men vifta blåser på fult. den blåser også på det varmeste. selv om den står på 16grader. skrur vi den helt av så holder den kjeft. men inni mellom så blåser den sånne korte stunder. setter vi på AC så blåser den kaldt og på full guffe. skrur vi av AC blåser den bare varmt og på full guffe. håper noen kan hjelpe oss med dette. noen her som vet om noen tips. kan filme hele greien i morgen. så dere ser hvordan den oppfører seg. litt seint til det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30sprova Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 Kan prøve å rengjør de "lufterillene" på siden av displayet med en strips eller lignende, for det er vell der den tar å måler ut tempen, så der har det en tendens til å samle seg støv inni Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mujaffas Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 motstanden til vifta , du må skru av ene dekslet på sida rundt registret så ser du den . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevin1982 Skrevet Juli 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2011 Jeg har prøvd å rense hele anlegget 2ganger. Også føleren. Men kan jeg kan bytte motstand på vita. Har du et bilde hvor jeg kan se hvor den sitter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mujaffas Skrevet Juli 26, 2011 Share Skrevet Juli 26, 2011 søk på google .. ligger flere beskrivelser på dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SideIn Skrevet Juli 27, 2011 Share Skrevet Juli 27, 2011 her ser det ut som alt håpper tau så klimaenheten kan være kaputt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 27, 2011 Share Skrevet Juli 27, 2011 http://www.autopower.se/mekartips/mekar ... p?dokid=85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå