Gå til innhold

Imola M3 VT500 Banebil - SOLGT

Bjanne
 Share

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...

Jaja,

Da har vi fått kjørt litt på gatebil og da !

var jo som vanlig EEEEVIG lang kø ! og alt for mange på banen, så var litt mye guleflagg ! men når en fikk kjøre og det ikke var kø kjøring var det gøy! jævli gøy ! slet litt med dekk valget første dagen. hadde noen seige sataner av noen continental dekk som var helt nye, ville ikke ryke eller slippe i 3. gir. men etterhvert som jeg fikk kommet over på nankang ns2'ene kom røyken og 3. gir smygende :)

var ufattelig morsomt å få testet ut PeeBee forstillingen og nye effekten etter jeg byttet eksos og fikk chipet bilen. var ikke myye mer kraft, men det var nok til å klare fult hjulspinn i 3. jeg må nok investere i noe pustehjelp før september om det lar seg gjøre økonomisk :)

har et par filmsnutter fra youtuben og et par bilder jeg har funnet her. hvis noen har bilder eller filmer eller vet om noen de har sett hadde det vert knall å fått lagt inn her ! :)

ogqh73xvctkme30y8ivm.jpg

xh1o9vrcyowteca729uk.jpg

etcw9qmkq7ztmadkgaa6.jpgls3br3lddeclj76xga3r.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like hissig som meg når du, når du kjører bil :D

Blir fort litt hissig når hornene kommer frem og veien foran blir blokkert :P er det som er kjipt med så få hester, når en må avbryte sladden så må man jobbe litt for å få den i gang igjen :P

du hadde ikke tilfeldigvis et camera på bilen din da Sørlie ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt temperament på den første filmen der! :P

Den ene svingen på den siste filmen der var en real 10'poenger!

Ti poenger er det vi liker, så lenge det ikker er 10 av 100 ;) mangler abre liiiiiitte granne krutt så går det an å holde de litt lenger, også må ejg få brekket mitt til å funke. det er helt stumt og får det ikke til å låse- skjønner ikke en dritt av det der :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så det ble litt effektmangel i slutten av noen av svingene. Men om det blir pustehjelp på den så skal det vel være plenty med effekt til overs til å fullføre svingene :)

*Edit: Mente såklart 10 av 10 ! 8)

Men kan det ikke hjelpe å lette litt på utvekslinga også da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så det ble litt effektmangel i slutten av noen av svingene. Men om det blir pustehjelp på den så skal det vel være plenty med effekt til overs til å fullføre svingene :)

*Edit: Mente såklart 10 av 10 ! 8)

Men kan det ikke hjelpe å lette litt på utvekslinga også da?

Det er femi, trenger mere hk, ikke jukse kraft ;):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Jaja, her har det ikke skjedd en dritt siden dagen etter Gatebil i juli. fikk ikke byttet offshore turen min så jeg kunne ikke dra på gatebil i september.

dette ødela da min lyst til å gjøre ferdig bilen- MEN nå har jeg vert på jobb en hel del, og festet fra meg og hatt nok down tid, så nå skal det skje ting igjen ! Så her kommer vinterplanene:

Nå skal bilen bli satt på et verksted så fort jeg kommer hjem fra jobb å gjøres klar til å ta ut motor for vinteren.

planene er nå:

Gjøre bilen ferdig å få lisens på den. mangler bare å få montert hovedstrøms bryter og panserlåser.

gjøre ferdig finishing touches som å lakke bur og innvendig i bil. plassere brytere på dertil egnede plasser.

Ta ut motor å bytte veivlagre og har en liten shining på den.

Montere et RMS kompressor kit

Har lyst å bygge om til E85, men har lite kjennskap til dette så om noen vet om hvordan det lettest lar seg gjøre tar jeg gladlig imot tips :)

Få tak i et GTR carbon panser som er polert synlig carbon samme som takluke og bakluka. så det blir en slags two tone farge på bilen.

hvis noen har et slikt panser til salgs må dere gjerne si ifra ;)

Jeg skal også sette over fangeren fra 328 "M3"n min på denne så den har to luft inntak i stede for ett :)

utover dette har jeg jo en Hvit 328 M3 look som jeg må få bygget om til m3 og. har drøyet og drøyet den og. gikk lei en periode her, men skal komme sterkt tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut Bjarne, og slutt og tull med utveksling. Er langt ifra juksekraft. Ring bård og spør om du kan få kjøpe den diffen han har liggende fra TMS 3,91 utv. :)

får se hva han skal ha for det og hvor mye penger som er til overs her. alt for mange baller i lufta om dagen :P

blir 430-50 hjulhester med dette oppsettet så det skal jo være en forbedring fra de 280-300 jeg har nå :P

må egentlig få meg ny girkasse og da 4. giret mitt ikke er helt friskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Nå har jeg fått anskaffet meg et RMS kompressor kitt, Stage 2, som da skal gi meg unnifær 442 hk på hjula, som jeg håper er nok for å starte røykmaskinen til sommeren :)

har også vert en tur i Trondheim i helgen å fått hentet min etterlengtede buss som har stått stuck der i laaaaaang tid ! denne kommer til å gjennomgå real ombygging i vinter den og. jeg merker jeg kommer til å trenge mer fritid enn 2-4 rotasjon for å få alt klart til sommeren, men vi får satse på at dette går bra :)

legger ved noen kjappe bilder fra esken med kompressorkittet og et par bilder av bussen slik den så ut på tur i dag :) kommer nok til å komme litt updates og bilder av bussen og for de som er int i sånn slags :)

f6pgm3b0qjyrp7qp11vq.jpg

06teyi1cq65sh39zec2a.jpg

xh6odt1gghdcrc2qe3xb.jpg

esnysy3hss8trcg2jxun.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...