Bjanne Skrevet Mai 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2013 jaja, da har jeg ENDELIG fått ut fingern ! med kniven mot strupen hadde jeg über dårlig tid før jeg skulle på jobb ! gatebil er nemlig dagen etter jeg kommer hjem fra jobb ! anywho- på to dager fikk jeg byttet rådelager, vannpumpe og montert kompressoren. høres ikke så imponerende ut når man leser det nå, men når jeg har 3 millioner andre ting som kjører samtidig så er jeg fornøyd med innsatsen håper bare alt holder tett!! ! som sagt er det blitt byttet vannpumpe da denne sang på siste vers, byttet rådelager og satt i ARP bolter fremfor org strekkbolter så bilen er rigga for kompressoren som ble slengt i samtidig ! venter på å få hjærnen igjen fra omprogramering så er den rigga og klar ! bestilt opp 80 nye dekk så jeg er klar for sommeren som kommer og kjøpte Kuhmo Ecsta XS KU36 semi slicks til å ha fremme så jeg får litt bedre grep enn tidligere fremme ! kanskje jeg klarer å holde bilen på banen hele veien denne gang så nå ere bare å vente i spennein på jobb på at det skal bli hjemreise og få lagt inn siste finish med nye væsker og gjennomgang før det bærer til våler å teste ut nye motor oppsettet gleder meg VILT !!!!! eneste som er dritt er at bussen ikke er klar enda, så blir å kjøre med 5 serien opp så er i tvil om jeg får med nok hjul :S så har noen ekstra plass og skal reise fra porsgrunns området må de gjerne si ifra legger ved noen bilder fra jobben før noen kommenterer den schtøgge olje kjøleren så skal den byttes med EN gang etter våler ! har en 30 raders (GRÅ) kjøler med vifte som skal inn foran høyre hjulet i stede- tiden strakk ikke til denne gangen :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 80 dekk? Fytti, det hørtes billig ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Mai 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2013 80 dekk? Fytti, det hørtes billig ut har en såkalt kvantumsrabatt så da må jeg ta en stiv regning en gang i år fremfor litt hele veien. håper bare jeg får brukt de opp - blir muligens 19" på neste bilen om økonimien holder til den slags :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 11, 2013 Share Skrevet Mai 11, 2013 Je liiiiikere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mai 12, 2013 Share Skrevet Mai 12, 2013 Facelift M3en ble jo bare perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Mai 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2013 ja må inrømme jeg blei fornøyd med den. var jo ikke mye utseendemessig jeg måtte gjøre med den, bytte fanger. lakke opp noen steder, ny eksos, understell og hjul. men det skal ikke så mye til for å gjøre noe bra- bedre bare synd jeg må selge den for å finansiere nye drømmen men slik er det nå :/ han so skal ha den blir hvertfall fornøyd og får en kruttgod m3 ! 03 mod gått 70 000 miles, kw3 full powerflex, sort skinn, tak carbon ditt og datt - off.. synd å selge ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Mai 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2013 Har fått ordnet alt som skal ordnes med bilen- Bortsett fra brekket. har et K-Sport Dual cyl hånbrekk som jeg ikke får til å funke helt som jeg vil. alt skal være koblet opp rektig for når jeg drar i spaken så "bremser" den bakhjulene. men jeg får bare beveget hendelen 2-3 mm og den står bom der. det er noen som har sagt det kan være jeg har for store sylindre- men jeg er ltit usikker. har luftet og herjet til den store gullmedalje men skjer svært lite. noen som har peil ? hadde vert gøy å fått i orden før våler.. går jo å kjøre uten men ekke like moro Slik er det montert : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Juni 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2013 Da er bilen klar for salg ! MASSE gøy utstyr på denne bilen ! noen som er int ? går for 239 000. nytt nå etter våler er : Alle coiler, alle tennplugger, reimstrammer og hjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Juni 12, 2013 Share Skrevet Juni 12, 2013 FETT!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Juni 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2013 FETT!! Bil for deg dette Anders Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Juni 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2013 Ingen som vil ha nytt leketøy i sommer? trenger pengene så jeg får e92'en kjøreklar til september Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2013 Da kom det en kar fra Åmot med En lekker trekkbil og henger klar for å se på bilen, etter en kjapp forhandling fant han ut at han like gjerne tok bilen med. Var gøy så lenge det varte ! hatt bilen i 3 år ! det er lenge det ! da får vi se om ikke det blir fortsettelse på E92'en snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 Selg all den bil dritten å kjøp båt nå du. Sånn kan du ta oss med på båt tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2013 Som jeg sa i sta- frister noe helt utrolig! Får se etterhvert som jeg får.avlastet meg for et par biler til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 Sprek bil ! Bjanne reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå