Gå til innhold

Imola M3 VT500 Banebil - SOLGT

Bjanne
 Share

Anbefalte innlegg

jaja,

da har jeg ENDELIG fått ut fingern ! med kniven mot strupen hadde jeg über dårlig tid før jeg skulle på jobb ! gatebil er nemlig dagen etter jeg kommer hjem fra jobb !

anywho- på to dager fikk jeg byttet rådelager, vannpumpe og montert kompressoren. høres ikke så imponerende ut når man leser det nå, men når jeg har 3 millioner andre ting som kjører samtidig så er jeg fornøyd med innsatsen :) håper bare alt holder tett!! ! :P

som sagt er det blitt byttet vannpumpe da denne sang på siste vers, byttet rådelager og satt i ARP bolter fremfor org strekkbolter så bilen er rigga for kompressoren som ble slengt i samtidig !

venter på å få hjærnen igjen fra omprogramering så er den rigga og klar ! :)

bestilt opp 80 nye dekk så jeg er klar for sommeren som kommer og :) kjøpte Kuhmo Ecsta XS KU36 semi slicks til å ha fremme så jeg får litt bedre grep enn tidligere fremme ! kanskje jeg klarer å holde bilen på banen hele veien denne gang ;)

så nå ere bare å vente i spennein på jobb på at det skal bli hjemreise og få lagt inn siste finish med nye væsker og gjennomgang før det bærer til våler å teste ut nye motor oppsettet :D gleder meg VILT !!!!! eneste som er dritt er at bussen ikke er klar enda, så blir å kjøre med 5 serien opp så er i tvil om jeg får med nok hjul :S så har noen ekstra plass og skal reise fra porsgrunns området må de gjerne si ifra ;)

legger ved noen bilder fra jobben :)

30yjjbt2rwsiubbrgmmp.jpg

z5p9l26xkiftc9eadj6e.jpg

wwo2tyln8w68znwxpjmk.jpg

nkuya0v186tnsewmstss.jpg

bnxuacbl5jtylri9xvnb.jpg

o8froxjder0u3szstu63.jpg

e1wdetcehag3mkj1q6xa.jpg

gy1qvscfggaceuhcg8hv.jpg

rduchsx6ixms8rsxvsi5.jpg

før noen kommenterer den schtøgge olje kjøleren så skal den byttes med EN gang etter våler ! har en 30 raders (GRÅ) kjøler med vifte som skal inn foran høyre hjulet i stede- tiden strakk ikke til denne gangen :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

80 dekk? Fytti, det hørtes billig ut :P

har en såkalt kvantumsrabatt så da må jeg ta en stiv regning en gang i år fremfor litt hele veien. håper bare jeg får brukt de opp - blir muligens 19" på neste bilen om økonimien holder til den slags :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja må inrømme jeg blei fornøyd med den. var jo ikke mye utseendemessig jeg måtte gjøre med den, bytte fanger. lakke opp noen steder, ny eksos, understell og hjul. men det skal ikke så mye til for å gjøre noe bra- bedre ;)

bare synd jeg må selge den for å finansiere nye drømmen men slik er det nå :/ han so skal ha den blir hvertfall fornøyd og får en kruttgod m3 ! 03 mod gått 70 000 miles, kw3 full powerflex, sort skinn, tak carbon ditt og datt - off.. synd å selge !

naj5n5l9b0s5lw4mo6ar.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått ordnet alt som skal ordnes med bilen- Bortsett fra brekket.

har et K-Sport Dual cyl hånbrekk som jeg ikke får til å funke helt som jeg vil. alt skal være koblet opp rektig for når jeg drar i spaken så "bremser" den bakhjulene. men jeg får bare beveget hendelen 2-3 mm og den står bom der. det er noen som har sagt det kan være jeg har for store sylindre- men jeg er ltit usikker. har luftet og herjet til den store gullmedalje men skjer svært lite. noen som har peil ? hadde vert gøy å fått i orden før våler.. går jo å kjøre uten men ekke like moro :P

Slik er det montert :

lf17dktuuasihxt2yzle.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Da er bilen klar for salg !

MASSE gøy utstyr på denne bilen !

noen som er int ? går for 239 000.

nytt nå etter våler er :

Alle coiler, alle tennplugger, reimstrammer og hjul.

8yu8csf1jlem8iubcxsc.jpg

z8kskidzzw1s1knh0i65.jpg

3gddkd2n17t7v2t64k8x.jpg

qr4txnjvutx1p6aec9bn.jpg

uxsyq3y6lir35d78lfld.jpg

zqnzvtf9lrh7d7wikarx.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Da kom det en kar fra Åmot med En lekker trekkbil og henger klar for å se på bilen, etter en kjapp forhandling fant han ut at han like gjerne tok bilen med.

Var gøy så lenge det varte ! hatt bilen i 3 år ! det er lenge det !

da får vi se om ikke det blir fortsettelse på E92'en snart :D

8gkx0kvzz6x877fhobem.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...