Bjanne Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Skrevet Mars 18, 2012 Får jo også hydraulisk håndbrekk med to pumper på fra Stian Sørlie motorsport.. Det ser faktisk veldig bra ut er hvertfall verdt og sjekke ut! takker for tipset skal sjekke opp i det
Bjanne Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Skrevet Mars 18, 2012 Jeg solgte nettop et m3 interiør desverre, så har ikke noe nå. ere mange som er rundt å stjeler på hovet nå altså ? er bare hele biler jeg har her. så er litt mer krevende å ta de da. men nå skal det jo sies at første bilen min ble jo stjålet og kjørt i grøfta ved rimi for 7 år siden her da. så alt kan jo skje. men har lært etter det, mine biler blir parkert inne
Bjanne Skrevet April 10, 2012 Forfatter Skrevet April 10, 2012 Føler jeg må lage en liten update siden jeg hvertfall har fått kjøpt inn litt smådeler nå, og prøver å finne alle mulig grunner for å la vær å lese til eksamen. Har ikke fått gjort noe særlig med bilen egentlig. venter på å få levert den til en kar som skal sveise inn buret for meg. så blir det å lakkere dette. lurer på å lakke hele bilen sort inni. litt usikker på hvordan jeg skal gjøre med det egentlig. PeeBee 55 graders forstilling er på vei i posten, sammen med XYZ dual cylinder Håndbrems jeg har også slått på stortromma å kjøpt komplett Rustfritt eksos HELE veien, grenrør mellomrør og bakpotte. Blir ingen katalysatorer eller noe drit i anlegget nå. har 3 sett med orginale 18" m3 hjul jeg skal lakkere enten sorte eller røde så jeg har bare like hjul å sladde med til sommeren. jeg innser jeg har driti meg litt ut lisensiering av bilen siden jeg har kjøpt 3 seter som har utgått FIA godkjenning og beltene ikke har det heller. tenkte jeg ikke skulle ha lisens i første om gang, men det er jo like greit å gjøre det skikkelig med en gang. så alt dette er vell i grunn til salgs om noen er int. 1. Sparco evo pluss sete, 2 x OMP seter, og 2 x Blå 4 punkt seler. kom med bud. Har fått godkjent m3'n jeg bygde for salg. den er nå til salgs hvis noen er int ? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=34138112 5'ern jeg har skrevet om tidligere her er også til salgs, da jeg dreit meg ut på henger vekta der. mangler 200 kg,, så må bytte ut i en 530d. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=33492383 Løp å kjøp så jeg har penger til å bli klar til sommern noen bilder av hva som er bestilt og bilene som må vekk pussig sammentreff med det reg nr der.... hmmmm
Thewiz Skrevet April 10, 2012 Skrevet April 10, 2012 Denne tråden likte jeg! Morro med E46 banebil! Hehe, lo litt av 320ia skiltene ;p
Bjanne Skrevet April 10, 2012 Forfatter Skrevet April 10, 2012 hehe, var litt lureri for å få kjørt på bane dagen jeg fikk bilen fikk litt kjeft av BMW ccn for det kan du si men nååååå er de skiltene endelig på riktig bil, MED riktig motor norges billigte e46 m3
SweetBMW Skrevet April 10, 2012 Skrevet April 10, 2012 fHeheheh Bjarne det eksosen kommer til å bli HØYT!
kapiox Skrevet April 11, 2012 Skrevet April 11, 2012 Følger med her! Mye bra du holder på med! Skal se etter lynet!
Bjanne Skrevet April 11, 2012 Forfatter Skrevet April 11, 2012 Takk for det du, gleder meg som en hest til å sladde litt igjen er ikke noen som sitter på et eller to FIA godkjente seter som ikke har gått ut enda, som ikke er alt for dyre ? kjenner økonomien begynner å stramme seg mer og mer inn her nå
Anders92 Skrevet April 11, 2012 Skrevet April 11, 2012 ere mange som er rundt å stjeler på hovet nå altså ? er bare hele biler jeg har her. så er litt mer krevende å ta de da. men nå skal det jo sies at første bilen min ble jo stjålet og kjørt i grøfta ved rimi for 7 år siden her da. så alt kan jo skje. men har lært etter det, mine biler blir parkert inne Alt som er av e36, e39 og e46 er egentlig noe man må passe på som sin egen datter om den er over 2.5l og/eller har ///M deler samt annet snacks. Felger feks. Om ikke de får med seg hele bilen, så får de iallefall med seg alt som er lett å pelle av motor, interiør, felger og eksteriør.. Egentlig en kjip plass å bo for oss som er ærlige og har BMW interesse. Så bare å få parkert den på en trang plass Bare å si ifra en gang du er her og skal gjøre noe med den. Hadde vært moro å kommet innom og tatt en titt Hvilke klasser er det påbudt med FIA godkjente seter osv, foresten? Jeg stemmer for hvit innvendig. Tror det hadde gjort seg mot rødfargen på utsiden!
Bjanne Skrevet April 11, 2012 Forfatter Skrevet April 11, 2012 ere mange som er rundt å stjeler på hovet nå altså ? er bare hele biler jeg har her. så er litt mer krevende å ta de da. men nå skal det jo sies at første bilen min ble jo stjålet og kjørt i grøfta ved rimi for 7 år siden her da. så alt kan jo skje. men har lært etter det, mine biler blir parkert inne Alt som er av e36, e39 og e46 er egentlig noe man må passe på som sin egen datter om den er over 2.5l og/eller har ///M deler samt annet snacks. Felger feks. Om ikke de får med seg hele bilen, så får de iallefall med seg alt som er lett å pelle av motor, interiør, felger og eksteriør.. Egentlig en kjip plass å bo for oss som er ærlige og har BMW interesse. Så bare å få parkert den på en trang plass Bare å si ifra en gang du er her og skal gjøre noe med den. Hadde vært moro å kommet innom og tatt en titt Hvilke klasser er det påbudt med FIA godkjente seter osv, foresten? Jeg stemmer for hvit innvendig. Tror det hadde gjort seg mot rødfargen på utsiden! Ja folk stjeler som ravner i grenland. helt utrolig egentlig. er litt kjipt å se noen komme med feite biler som de har stjålet 70% av delene til, mens man selv jobber inn kronene til å kjøpe det selv. og neon tilfeller gjerne har betalt delene til de andre og jeg skal ha drifting lisens på den, tenkte jeg skulle prøve meg litt som en "driftær" blir en liten stund før ejg skal gjøre noe med den nå tror jeg. har eksamener og drit på gang i bergen nå. men når jeg kommer hjem kommer det til å skje ting i rekord fart. da skal alt kastes inn og lakkes. mangler fortsatt ny fanger og litt småting :S
Anders92 Skrevet April 11, 2012 Skrevet April 11, 2012 Ja, det er jo kjent på alle statistikker at det er lite lønnsomt å ha BMW i Grenland! Blir helt kvalm av det.. Kan ikke stole på noen her, gitt Bra du styrer bygget i riktig vei, mot drifting! Skulle gjerne gjort det selv om jeg hadde råd.. Satser på å ha det klart innen denne sesongen da? Blir gøy å følge med videre
Bjanne Skrevet April 11, 2012 Forfatter Skrevet April 11, 2012 Ja det må jo det., mangler egentlig bare å få satt det sammen. Men er ikke alltid bare bare det. Får bare krysse fingrene
milhouse Skrevet April 11, 2012 Skrevet April 11, 2012 Har to sparco evo 2 pluss seter. Kan sjekke stemplingen til uken hvis du er interessert.
Bjanne Skrevet April 11, 2012 Forfatter Skrevet April 11, 2012 Har to sparco evo 2 pluss seter. Kan sjekke stemplingen til uken hvis du er interessert. det er jeg ! haru feste til de og evt ? send meg bilde og info på pm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå