Gå til innhold

Imola M3 VT500 Banebil - SOLGT

Bjanne
 Share

Anbefalte innlegg

fikk ikke gjort så mye i dag, fikk kjørt bilen på hengeren og satt tilbake til lagring frem til eksamenene er ferdig :) tok en liten filmsnutt når jeg test kjørte. det er liiiiiitt høyt nivå på den eksosen altså.. spent på hva dB blir... i morra skal jeg jobbe litt inni bilen før jeg flyr tilbake til Bergen :)

link til en liten youtube video. motoren er kald så gadd ikke gjøre for mye ut av det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har slått av BBKode i innleggene dine, se øverste valget nedenfor skrivefeltet... ;)

Sett det opp inne på profilen din. Når det gjelder siste linken, til youtube, så er det bare å lime den rett inn uten url-taggene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for det :) teste om det funker nå da :S

tyb5j6g7b7w69lcyiuph.jpg

jaggu gikk det :) fått byttet noe denne helgen hvertfall da:)

forstilling og eksos :) neste gang blir det å sveise Turner motorsport forsterkninger på forstilling, bakstilling og dempertopper, sette på plass powerflex foringene i bakstilling som jeg enda ikke har fått gjort. så skal jeg bytte motor og girkasse fester til Alu og programmere om motoren med Shark programming.

mangler fortsatt seter og belter om noen har det liggende som fremdeles har FiA godkjenning ! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har ejg mannet meg opp til å kjøpe to kliss nye OMP seter. så da ere abre beltene, fjerne ratt lås og hovedtrømsbryter igjen, så er man klar for godkjenning :) angrer vilt på at jeg blei igjen i bergen denne helgen, kastet bort 5 dager med god skruing ;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så skru sjuk nå at det svartner snart for meg ! fikk lurt meg selv til å kjøpe noen Porsche bremsekalippere av Yngve i ste som jeg skla hente på lørdag, også blir det hjem å få skrudd litt på bilen så fort jeg er ferdig med den helvettes Økonomi og markedsførings eksamen jeg holder på med nå. skal bliiii så deilig å slippe å tenke i en hel helg :D whoo whoo !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vell slenge ut en liten update siden jeg faktisk har fått gjort noe da :)

mest små tjafs som er blitt gjort men.

fikk om sider riktige endeledd av PeeBee, så disse ble slengt på i en fei, har enda ikke fått byttet bærearmsforingene men de tar jeg neste runde.

fikk en eske fra turner motorsport med alu gir og motorfester. samt motorsport forsterknings kit til for og bakstilling, samt demper topper, dette er enda ikke satt på plass, men det kommer på neste gang jeg hopper over fjellet.

fikk montert en carbon bakluke jeg har byttet til meg. litt anerledes design enn csl, var helt grei, elendig passform men det er det jo alltid :)

har fått tettet igjen hullet til takluken med en carbonfiber innsats, den var bare helt kanon.

også har jeg fått laget til og sveist inn en brakett til hydrauliske håndbremsen. mangler bare niplene som skal skrues i for å kunne få lagt opp bremserør.

var også en tur innom yngve og rev med meg noen tøffe porsche boxter bremser som skal på etterhvert :)

ellers har jeg modifisert dørtrekket til det minimale :) de skal flokkes sammen emd dashen når bilen en gang er ferdig :)

thats all for now :) eksamen igjen på torsdag ! whou !

se07rvzzdnxmkmdowe7w.jpg

owpdg52vkala9l9zmekh.jpg

fsiz6k343ed0hsr0ie5l.jpg

za7x7k897ibqj5yc8iw7.jpg

wikw45anmb9zuiw9mzmk.jpg

71wgd7fotwt5amaa30be.jpg

7fujizljygzp0udgfpw9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Da er jeg endelig ferdig med skole og alt vas i Bergen, og har flyttet tilbake til Lovely Porsgrunn !

NÅ skal det gå unna før gatebil, må gjøre ferdig denne, en kompis sin 03 m3 og en annen sin 98 m3. blir lange netter og det som verre er nå. var en tur i Hell i helgen på EM i Rallycross, og tok en tur innom Frosta hvor Bussen min sitter stuck med gåen clutch, fant ut at startern har tatt kvelden over vintern og, så den er det vell ikke håp for i denne sesongen. men en positiv ting er at jeg fikk revet med meg et nytt prosjekt der nede, den blir det å gå fult ut på etter gatebil :) Kanskje noen som kjenner igjen bilen fra en annen sitt tidligere prosjekt ?

y89slun39wlvglso566j.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...