toyo3k Skrevet Juli 22, 2011 Skrevet Juli 22, 2011 Etter motorbytte har bilen blitt utrolig tungstartet. Må som regel file i 3-20 sek avhengig av om den er varm eller kald. Hvor skal jeg starte å leite feil?
HMW Skrevet Juli 22, 2011 Skrevet Juli 22, 2011 Kommer nok noe gode svar her, men som jeg har opplevd er ikke glødeplugger stort problem med varm motor.. Intern lekkasje i dyse?
Thundercoil Skrevet Juli 22, 2011 Skrevet Juli 22, 2011 Ikke jeg heller. Men siden det står 'avhengig' om den er varm eller kald, tenkte jeg det var et fint forslag. Hadde han skrevet uavhengig av motortemp, hadde jeg holdt kjeft. Haha.
HMW Skrevet Juli 22, 2011 Skrevet Juli 22, 2011 Starter stort sett dieselbilene og maskinene uten gløding om sommeren så det burde jo ikke være dette. Burde kanskje opplyse når det tar lang tid/kort tid i forhold til varm/kald motor. Noen kan være tungstartet ved varm, andre ved kald. Ved motorbytte ville jeg målt eller byttet glødeplugger uansett
Robin L Skrevet Juli 22, 2011 Skrevet Juli 22, 2011 fødepumpe i tank? denne var dårlig på min e39 og da ble den slik. håpløs å få start på i oppover bakker av og til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå