Gå til innhold

Minnetråd om terror-handlingene i Norge 22.07.11

danny91
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker alle på Utøya og rundt Oslo sentrum lykke til, og håper at det ikke blir værre! =(

en venn kjenner noen på øya, fått flere mlder på facebook at de ikke skal ringe dem og sånt. HELT forferdig=(

mine tanker går til de som er utsatt og de pårørende=(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 362
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har ikke noe til overs for han. Forferdelige psykopat! Han fortjener ikke livets rett! Gå i vei å skyte ned barn/ungdom på den måten. Sprenge ett kvartal i hovedstaden vår i lufta. Nei fy faen. Syke syke satan av en jævla kødd. Døttrene til en i hjembyen min var der, en er skutt og den andre finner de ikke. Jeg grøsser på ryggen av det her. Mine tanker går til de sårede og deres familier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vår så snill og holdt dritt prat om han(hater han også, gitt mye dritt til han over facebook linker) men vær så snill og ta det der

er sjelden jeg bryr meg når bombing og sånt skjer nede i irak og sånt. men tror det har blitt forandret idag! jeg kjenner godt at dette er som en kniv i mitt eget hjerte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvom denne tråden ikke har noe med motor eller lignende å gjøre, så synes jeg den skal få en verdig plass her på forumet. For dette er trossalt ikke no allminnelig offtopic tull.

Er grusomt det som har skjedd, at ett land kan blir snudd så på hode i løpet av noen minutter, og alt takket være en sinnsforvirret psykopat av dimensjoner. Måtte du leve et liv i evig tortur, Anders Behring Breivik. (Beklager ordbruk, men regner med at de aller fleste godtar dette, da det er vanskelig å virkelig utrykke sinnet sitt over et tastatur uten bruk av skjeldord).

Men samtidig så må jeg si at det at en etnisk Norsk mann sto bak gleder meg (hvis jeg kan si det slik), med tanke på alle som på sekundet kastet søkelyset over på innvandrere. Der fikk dere den for å forhåndsdømme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker for meg som om han tror han har gjort noe stort og viktig som han vil bli kjent og husket for. En helt for sine likesinnede, som har ofret seg selv for en 'moralsk plikt', en tankevekker eller starten på en stor bevegelse.

Litt merkelig at han opprettet twitter og ny facebook-konto for under en uke siden, der han får seg selv til å virke smart og viktig, etterfulgt av et sitat som skriker "jeg kommer til å gjøre noe snart".

Så med tanke på at han fortsatt er i live, og kommer til å leve lenge i et fengsel med tilgang til Tv, internett og media, syntes jeg ikke vi skal gi ham gleden av oppmerksomhet og creds. Så snart alle vet hvem som gjorde det, burde vi bare glemt ham. Glemt navnet hans. Glemt ansiktet hans. Så kan han råttne i fengsel forgjeves. :D

Jeg tror ihvertfall at så lenge vi gir ham oppmerksomheten, vil han sitte i fengsel og være fornøyd og til og med stolt over seg selv.

Håper ikke jeg trakker på noen nerver nå, har bare litt sterke følelser mot denne mannen. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy F***... Dette her er så sinnsykt.. Hørte på radioen i går da vi kjørte på tur til treff.. Fikk raskt høre at det OGSÅ hadde skjedd noe på Utøya.. Der hadde en av bestekompisene mine dama si. Det befant seg også en der fra min lille kommune, samt to stk kjenninger fra Kristiansund, og ei fra Averøya. Sistnevnte ble skutt på, men skal etter forholdene ha det bra, og kommer mest trolig til å komme fra dette med livet i behold.

Bedre ble det ikke i dag da dødstallet har steget så helt ufattelig.

Mine tanker går til de som på en eller annen måte ble berørt av gårsdagens hendelse. Dette er helt forferdelig........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...