Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
herre jesu navn:) la den være rød!:P

hadde tenkt til å ha den rød men lakken var ferdig: / så da valgte jeg svart matt så blir det ny lakkering når jeg går lei svart : P : )

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

står ganske stille om dagen, men skjer litt pusser ferdig små kriker å kroker så den blir klar til lakkering : ) kan hende jeg velger anna farge : ) blitt lei svart matt alt.. :)

gi gjerne tips om hvilken farge jeg burde bruke : )

skal prøve å få tatt ut ny motor i helga : ) kommer noen bilder da evt

• 2 weeks later...
Skrevet

skjer lite om dagen, da jeg er rimelig sleika for penger. har nettopp bestillt meg sandblåser å sveiseapperat. skal få sandblåst motor rommet å litt andre steder: ) så skal jeg sveise att noen hull her å der. etter det blir det å kjøpe motorfester å få prøvemontert motor så lakke : ) kommer bilder etter jeg har fått gjort no : )

Skrevet

da har jeg fått skrudd ut motor å lagt den på henger så den er klar til å fraktes hjem : ) kommer bilder da jeg har fått installert ny telefon på pcen : )

noen som har no tips ang farge på bilen å i motor rommet ? : ) sliter med å velge

Skrevet

Et bra Prosjekt det her! :) Du får komme ut med masse Oppdateringer også bilder !! :) Jeg følger med ;)

Håper du rekker E30 Meet Treffet da ;) Det har du sikkert hørt om ;)

• 3 weeks later...
Skrevet

lenge sia nå får slenge ut no bilder : ) har da fått motorn hjem å i garasjen å bytte motorfester å fått sattn på plass sitter ikke helt som den skal enda men..

5xjjcqbtdc61v1xcyj8r.jpg

y8acdcgc6j5yegy35pxq.jpg

l6t330k252y5stc72gei.jpg

mxk53tfzvibn0y54ol4s.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...