morgan93 Skrevet Oktober 7, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2011 noen som vil prøve enn sånn kobling for meg? : )
morgan93 Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2011 ja fint å bli vekt av en kamerat som ska komme opp en tur men står fast litt nedenfor : P
morgan93 Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2011 hva i svarte grønne! hvor erre du bor a? hehe : P bor i lillehammer da litt oppi høyden.
bergeee Skrevet Oktober 10, 2011 Skrevet Oktober 10, 2011 hehe:P håper ikke snøen kommer her med det første! oppkjøring 3 november og lite keen på og kjøre opp i snø
morgan93 Skrevet Oktober 11, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2011 får bare håpe på det beste da : ) lykke til: )
Garstin Skrevet Oktober 25, 2011 Skrevet Oktober 25, 2011 Hei. Jeg er da en kompis av Morgan som ofte er med han ut i garasjen for å skru på bilen hans Nå har det gått lang tid uten noen oppdateringer, så jeg tenkte jeg skulle fortelle litt om hva som skjer. Vi har hatt men Mercedes som har tatt opp mye tid og plass i garasjen i det siste.. Den skal snart ut og da kommer det en ny en som skal ha litt deler fra den gamle. I tillegg til det så har det blitt kaldt, så dermed har vi mista litt motivasjonen for å skru Men etter vi er ferdig med den stygge merca, er det på tide å gjøre noe med E30'n igjen Det jeg tror blir det første som kommer til å skje med den er sveising av den lille rusta som er på den, etter det håper jeg at Morgan har fått spart noen kroner så vi kan begynne å bygge opp igjen bilen..
morgan93 Skrevet November 17, 2011 Forfatter Skrevet November 17, 2011 ja lenge sia det har skjedd no her nå desverre. men har da fått begynt litt med biln igjen da, har starte med å lakkere bilen innvendig å bilde kommer når det er ferdig noe som ikke skal ta så altfor lang tid : ) har også satt biln på bukker så nå skal framstilling å bakstilling ned samt alt annet som er igjen under der, så blir den pussa å lakka under å : ) neste gang jeg er i garasjen skal jeg prøve å få tatt no bilder legge ut
morgan93 Skrevet November 24, 2011 Forfatter Skrevet November 24, 2011 da har det endelig skjedd litt til da så kommer noen bilder som taler litt for seg selv: P ekke mye men kommer snart mer skal hente pedaler å litt diverse så da for jeg lakka resten så blir dashbord lagd : ) har også begynt å isolere garasjen så det ska bli brukbar temp der i vinter så da det ryddes å ordnes før vinteren kommer for fullt å da satser jeg på å få gjort en god del : ) driver å ska ordne meg nye fester til girkassa, så derfor den bare ligg slikk : P for all del kom gjerne med forslag om alt mulig: )
morgan93 Skrevet Desember 26, 2011 Forfatter Skrevet Desember 26, 2011 nå har jeg endelig fått bestillt meg turbokit toppakning å datasprut å i mårra skal jeg til byn å kjøpe fuelcell å no koblinger så til helga blir det nok noen kose bilder har også fått ordna meg en sponsor så fikk alt jeg bestille litt billigere:)
morgan93 Skrevet Desember 26, 2011 Forfatter Skrevet Desember 26, 2011 har da kjøpt meg en bmw e30 318, som skal bygges om til banebil iløpet av vinteren å sommeren.litt planer skal bytte fra 318ia til 525i å ettermontere turbo. skal også ribbe den helt innvendig å montere bur å 2 racing stoler. skal også ha et RAT panser. bilder:
joachim sørlie Skrevet Desember 26, 2011 Skrevet Desember 26, 2011 må jo fortelle hvordan deler du kjøpte da, sprut osv morro med sponsor ja, helt klart! er veldig deilig!
morgan93 Skrevet Desember 27, 2011 Forfatter Skrevet Desember 27, 2011 ja sant hehe jeg kjøpte da Haltec Platinum Interceptor Piggyback Datasprut. kjøpte også cometic stål toppakning som sku tåle mye juling. her er turbokite: http://www.nordicautoimport.no/nb-NO/pr ... 350hk.aspx ta gjerne dere en tur innom : http://www.nordicautoimport.no/nb-NO/Default.aspx det er de jeg ble sponset av : ) de kan også customlage det meste av klistremerker : ) å de har en flott leveringstid:)
morgan93 Skrevet Desember 27, 2011 Forfatter Skrevet Desember 27, 2011 å skal ned til byen seinere i dag å handle meg bensin tank å litt koblinger så da ska det begynne å nærme seg oppstart : ) mulig jeg tar å flytter til nytt verksted før jeg tar oppstart ekke helt sikker enda tiden får vise:) blir hvertfall en god oppdatering til helga : )
morgan93 Skrevet Desember 27, 2011 Forfatter Skrevet Desember 27, 2011 å skal ned til byen seinere i dag å handle meg bensin tank å litt koblinger så da ska det begynne å nærme seg oppstart : ) mulig jeg tar å flytter til nytt verksted før jeg tar oppstart ekke helt sikker enda tiden får vise:) blir hvertfall en god oppdatering til helga : ) da er tank handla inn kommer bilde når jeg før turbo å slikt da bror min låner kameraet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå