Kvasi Skrevet Juli 23, 2011 Share Skrevet Juli 23, 2011 Er det noen grunn til at det må være der nei? Ser ikke for meg at det er verdens beste gjennomstrømning i det. Og med det samme, noen som husker dim inn/ut på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juli 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2011 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 23, 2011 Share Skrevet Juli 23, 2011 Du må alltid ha en bensinfilter til motoren. Enten det sitte ved tanken eller i motorrommet. Det gir bra gjennomstrømning til vanlig motorer. Skal du opp i astronomiske hk så kan du kjøpe grovere dimensjon og legge opp grovere slanger hele veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juli 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2011 Jada, bensinfilter skal jeg ha. Men det er på tide å bytte filter og motoren er noe uoriginal og går på 50/50 bensin/E85 så jeg skal kjøpe noe annet å plassere der i stedet tenkte jeg. Innbiller meg at slangene er 8mm, noen som husker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå