goty Skrevet Juli 24, 2011 Share Skrevet Juli 24, 2011 Hei, så denne filmen i går kveld og la merke til at en av hovedpersonene kjørte en eldre BMW fra 70 tallet. (2002?) Maken til skjending av BMW har jeg aldri sett! Ha en god helg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 24, 2011 Share Skrevet Juli 24, 2011 så jo relativt strøken ut også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Juli 24, 2011 Share Skrevet Juli 24, 2011 En stund i allefall..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet Juli 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2011 Lurer på om de brukte bilen som en fin veteran eller en tøysete "stygg" bil. Fulgte ikke så mye med på filmen. Men uansett, utrolig pen farge utvendig og interiør, ble faktisk lei meg da jeg så skjebnen til bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Juli 24, 2011 Share Skrevet Juli 24, 2011 Tror den var ment som en stygg gammal bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet Juli 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2011 Det jeg fikk intrykk av også, en blodstrøken 2002 er noe av det vakreste jeg vet om iallefall. Utrolig pen blåfarge på den der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 24, 2011 Share Skrevet Juli 24, 2011 Det værste er at jeg blir skikkelig forbanna hver gang en flott bil blir ødelagt i en Film. Sitter liksom igjennom hele filmen og håper bilen skal klare seg og så finner dissa smakløse feite amerikanerene på å ødelegge hele bilen. Akkurat som den nydelige MB 280 cabrioleten i Hangover, de måtte selvsagt bulke den, la en idiotisk tiger spise opp interiøret og kjøre en Escalade inn i siden på den Eller som i Mr & mrs. Smith når noen E39 540er får unngjelde når de prøver å kjøre i fra dem med en jævla Voyager!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juli 25, 2011 Share Skrevet Juli 25, 2011 Godt å høre at det ikke bare er jeg som kan plages ved at de fucker opp flotte biler i filmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet Juli 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet Juli 25, 2011 Share Skrevet Juli 25, 2011 haha, fin den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå