Gå til innhold

Team Bajas E30M3 S62 vt1-560 HAVARI!! ny motor noen??


Dirty
 Share

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, Freakshow skrev:

auch =/ for magert og tennings bank ja? var det ikke akkuratt det samme Bjørnar(kingb) fikk på sin??

Riktig riktig, mulig en kombinasjon av trigger  feil og for lite suppe ja.
Men jeg kjører bra bensinoppsett med matepumpe walbroe til catchtank og 044 til motor skal kunne kjøre glatt 700 HK på det.
Så mulig tenningen har vært utenfor verdiene sine.
 

9 minutter siden, |Ole| skrev:

Oi, ditta var kjedelig lesing :/ Ser ut til att det har vert kraftig bank og :/

ekkelt å sjå sånt...

 

håpar du får orden på ditta!

Ordner seg alltid, ny motor blir levert på døra på tirsdag  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

700hk er nok på grensen til hva en 044 kan levere, for ikke snakke om ved overladning.

Bjørnar sin som havarerte var pga 1 av 2 044 pumper røyk, og da klarte den ikke å feede nok bensin for drøyt 700hk og den gikk magert.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal Pokker ikke være lett!!

Endelig fått hjem ny motor og full gang med å flytte over deler. får litt dårlig følelse så åpner den opp og  oljesila er full av PLAST DELER og noe annet merkelig  papir, sprekk i blokk også.

Nei nå ble jeg lei! faen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei kva i helsikke, her gjelde det å benytte seg av angreretten!

Berre ikkje mist motet, du har jo kjørt mykje dei siste åra, bruk det som pågangsmot! Ditta ordna seg! :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selger oppfører seg profesjonelt og vi har sånsett en god dialog.
Men hjelper ikke meg så mye når bilen helst skulle vært igang i helgen.

Holder på å demontere og flytte over alle gode deler fra min motor, så det er kanskje håp.
har funnet så mye feil og mangler på motoren at det er vel et under om den sviver.

Men har helt klart kjøpt  no ijælskrudd driit!

Blir forbanna når æ tenke på det...

oljesila

13100909_10154131493599134_3763751977910

var ikke skrudd til

13133356_10154131493594134_2598655571262


Mangler  viktige bolter overalt

13166120_10154131493604134_4683719734525

 

Endret av Dirty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den plasten myk? ser nesten ut som noen har tømt ei halv flaske med flytendes pakning under montering.. Fått titta noe på lager og innvendig i blokka? er vell en grunn til at dem har skrua.

Fikk meg dett når jeg så du trøbla forrige side, hadde gleda meg til å se film av denne i aksjon. men synest du burde vurdere å vente med salg av kompressor oppsettet, så evt kjøre det i combo med maxecu elns senere når det roer seg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, hsd skrev:

Er den plasten myk? ser nesten ut som noen har tømt ei halv flaske med flytendes pakning under montering.. Fått titta noe på lager og innvendig i blokka? er vell en grunn til at dem har skrua.

Fikk meg dett når jeg så du trøbla forrige side, hadde gleda meg til å se film av denne i aksjon. men synest du burde vurdere å vente med salg av kompressor oppsettet, så evt kjøre det i combo med maxecu elns senere når det roer seg litt.

Plasten er steinhard er fra kjedeglider eller kjede strammer til kammer. Ja de har gått bananas med pakningsmasse, passe jalla egentlig å bruke det, men men.

selger pressa for å finansiere ny motor gikk på en budsjett sprekk så måtte nesten prioriter litt om jeg skal kjøre om 3 uker.

men det spøker litt det også :/ med dette bomkjøpet til flere titalstusen 😫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, hsd skrev:

Er den plasten myk? ser nesten ut som noen har tømt ei halv flaske med flytendes pakning under montering.. Fått titta noe på lager og innvendig i blokka? er vell en grunn til at dem har skrua.

Fikk meg dett når jeg så du trøbla forrige side, hadde gleda meg til å se film av denne i aksjon. men synest du burde vurdere å vente med salg av kompressor oppsettet, så evt kjøre det i combo med maxecu elns senere når det roer seg litt.

Plasten er steinhard er fra kjedeglider eller kjede strammer til kammer. Ja de har gått bananas med pakningsmasse, passe jalla egentlig å bruke det, men men.

selger pressa for å finansiere ny motor gikk på en budsjett sprekk så måtte nesten prioriter litt om jeg skal kjøre om 3 uker.

men det spøker litt det også :/ med dette bomkjøpet til flere titalstusen 😫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...