Dirty Skrevet Mai 16, 2016 Forfatter Skrevet Mai 16, 2016 (endret) Har justert vanosen den var helt ute av synk. monterte men ble ikke noe bedre, tok komptest bøyde ventiler lå en topp bolt shims inni ene ventilfjøra :/ kjempe kjøp denne motoren her. de har jukset med den slik at den gir feil grader til cps sensor til vanos også. Sikkert for at den skal kunne svive sånn tålig med bøyde ventiler. var fortsatt litt komp på alle sylinderene. Kammene er gåene og løftetønnene sprekt Endret Mai 16, 2016 av Dirty
Dirty Skrevet Mai 16, 2016 Forfatter Skrevet Mai 16, 2016 On 13.5.2016 at 23.33, hsd skrev: Fikk faktisk litt tilbakeslag, husker jeg sjekka registeret på den da jeg trodde det hadde hoppa over ei tann. TPS kan jo klart tulle seg, har du prøvd å måle ohmverdien mens du sakte opner spjeldet manuelt? dersom potmeteret i sensoren får noen blindspots skjer det fort diffuse ting. Vet du forresten hvilket tårnstag det er du har? Hadde gått meg hus forbi denne her, Nei dessverre men kan se om det står noen merke på den som du ser var det mer en sensor trøbbel her, noen har hatt av toppen og gjort en dårlig jobb når de monterte. rett og slett mista den ene skiva i toppen
Krabbekrølle Skrevet Mai 16, 2016 Skrevet Mai 16, 2016 Eg blir fan meg fysisk uvel av å se sånt e det mulig... Dirty og tommyheimberg reagerte på dette 2
tommyheimberg Skrevet Mai 16, 2016 Skrevet Mai 16, 2016 Ja, detta er jo jævlig.. Utrolig att folk opererer slik... Håpe det går i boks og du rekker dhb Dirty reagerte på dette 1
Dirty Skrevet Mai 16, 2016 Forfatter Skrevet Mai 16, 2016 Tror selger har blitt lurt selv, men utrolig kjipt når man er i tidsklemma før event
hsd Skrevet Mai 16, 2016 Skrevet Mai 16, 2016 nei off det der er sørgelige greier... så pass du har stått på så er det bare kvist. råd å få sammens noe med gamle toppene da? Dirty reagerte på dette 1
Dirty Skrevet Mai 16, 2016 Forfatter Skrevet Mai 16, 2016 (endret) 19 minutter siden, hsd skrev: nei off det der er sørgelige greier... så pass du har stått på så er det bare kvist. råd å få sammens noe med gamle toppene da? Ja at en sånn slurvefeil skal ødelgge er kjedelig. relativt fort å hive over toppen fra den gamle motoren, så det blir løsningen nå. Men er i manko på pakning! Endret Mai 16, 2016 av Dirty
Dirty Skrevet Mai 17, 2016 Forfatter Skrevet Mai 17, 2016 14 timer siden, 04E46330XD skrev: Gi mannen ei pakning..... Pakning er bestilt med express post Men idag er det fri ut å kose seg i sola
Krabbekrølle Skrevet Mai 17, 2016 Skrevet Mai 17, 2016 4 timer siden, Dirty skrev: Pakning er bestilt med express post Men idag er det fri ut å kose seg i sola Godt å høre at det ordner seg.
Freakshow Skrevet Mai 18, 2016 Skrevet Mai 18, 2016 fy faen skulle vært lov å utlever skuddpremie på idioten >.<
Dirty Skrevet Mai 25, 2016 Forfatter Skrevet Mai 25, 2016 Fått montert alt men får ikke eksos kammene til å stemme de blir ute av sync uansett skjønner ikke hva jeg gjør feil så mistet litt gnist. må nok hyre inn fagfolk
Teigland Skrevet Mai 26, 2016 Skrevet Mai 26, 2016 Feilkode på eksoskammene eller? Kan være vanosventiler som henger, eller gåen solenoidpakke.
Dirty Skrevet Mai 27, 2016 Forfatter Skrevet Mai 27, 2016 On 26.5.2016 at 18.57, Teigland skrev: Feilkode på eksoskammene eller? Kan være vanosventiler som henger, eller gåen solenoidpakke. Var kammen som gikk utenfor merkene etter jeg hadde tørnet motoren 10-20ganger Men lagde en tråd på et amerikansk forum, så fikk noen tips så fikk det til Jeg var livredd når jeg startet opp motoren men den startet lett og svev pent Men jeg var litt snar og tenkte ikke på at det kunne være vann i olja etter jeg hadde demontert toppen. Så var som grå grøt den olja etter jeg hadde kjinnet motoren ( uten å starte den) så hva er beste triks med å få ut alt dette drite her da?? Jeg tappet oljen og renset filteret, fylte så på ny olje. Lot den gå seg varm. Er fortsatt litt kremfarge i olja, begynner jo å bli litt små dyrt med alle disse oljeskiftene hehe. Litt bilder fra jobben. Dette var synderen Krabbekrølle reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå