Dirty Skrevet September 16, 2012 Forfatter Skrevet September 16, 2012 Regnet på ingen måte at du var ferdig nei, hehe...Men er du sikker på at du vil bruke slike lysarmaturer som du har nå? Jeg synes de lyser direkte dårlig. Hadde noen slike jeg tidligere, men måtte slenge de til helsike... de lyser faktisk veldig bra syns jeg Gratis også, så de får nesten bare duge, kan jo oppgradere de med tia om jeg blir kresen hehe. Her skal det følges med Handla plutselig en varmepumpe også i kveld er farlig å sitte på nettet Prøver å finne en grei løftebukk ikke lett
///Mr.X Skrevet September 16, 2012 Skrevet September 16, 2012 Finnes bare en type løftebukk som er god nok http://www.nussbaum-group.de
Dirty Skrevet September 16, 2012 Forfatter Skrevet September 16, 2012 Så fryktelig dyre ut, har ikke plan om å bruke mer en 15-20 tusen
Pedi Skrevet September 16, 2012 Skrevet September 16, 2012 For min del så sverger jeg til Stertil Koni løftebukker. Ang de armaturene... Jeg også syntes de var greie nok - helt til jeg byttet de ut
Dirty Skrevet September 16, 2012 Forfatter Skrevet September 16, 2012 For min del så sverger jeg til Stertil Koni løftebukker.Ang de armaturene... Jeg også syntes de var greie nok - helt til jeg byttet de ut hehe får kjøpe en ny en og se om det er verd å bytte ut de gamle ca pris på noe slikt da? jeg må ha 1 fase også forresten
///Mr.X Skrevet September 16, 2012 Skrevet September 16, 2012 Ja, men dem er fryktelig pålitelige også! må ut med 25-30k mener jeg. Har en i verkstedet jeg låner, å blir en ny i verkstedet jeg skal bygge nå Yngve har også slik nussbaum bukk, kun det beste som er godt nok veitu Dirty
Dirty Skrevet September 16, 2012 Forfatter Skrevet September 16, 2012 Ja hørte dette her, Hmm faen pengene flyr jo, begynner å bli tomt i madrassen Må kanskje få solgt caben snart få inn litt cash Skal ringe rundt sjekke litt priser på de bukkene dere skryter så av da i morgen
///Mr.X Skrevet September 16, 2012 Skrevet September 16, 2012 hehehe, sover`u på skakke Dirty? itche bra! jepp! do it.. dem er the best! ..skulle tro jeg solgte dem
Pedi Skrevet September 16, 2012 Skrevet September 16, 2012 Koni er kvalitet, men litt dyre da. Jeg kjøpte min for 15 år siden, og den kostet 47000 ny. Er nok gjerne blitt billigere i dag, men sattan for en kvalitet.
Dirty Skrevet September 17, 2012 Forfatter Skrevet September 17, 2012 Koster såpass ja, hmm nei vet ikke helt om jeg gidder å ta meg rå får titte rundt litt takk for tipsene
M3 Yngve Skrevet September 17, 2012 Skrevet September 17, 2012 Nusbaum er de billigste bra bukkene, selges på Rodin og co utenfor Oslo. Kosta vel 26 + moms den bukken min.
BMW E30 325 Skrevet September 17, 2012 Skrevet September 17, 2012 den bukken du snakker om yngve, er den hel elektrisk ? ikke noe hydraulik pjatt ?
SondreV Skrevet September 17, 2012 Skrevet September 17, 2012 Nusbaum bukker virker jo veldig bra, men Ravagioli bukkene er veldig bra de også, men Nordic bukker er vell noe av det billigste som fungerer Har en Stenhøj 4 søyler til salgs om noen er interesert! 10 lapper.
Larsinnj Skrevet September 17, 2012 Skrevet September 17, 2012 Har ikke hørt så veldig mye positivt om de Nordic-bukkene vertfall. Siger, treige, høye løftearmer, bruker lang tid på å løse ut sikringen i.flg en kar som jobbet som bilmekaniker å brukte Nordic-bukk til daglig. Var noen ganger at den kjørte seg over 4-5 av de sikringsklaffene før den klarte å løse ut å kjøre nedover.. Er jo 20-30 cm det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå