Dirty Skrevet September 24, 2013 Forfatter Skrevet September 24, 2013 Liten kolonne fra sørlandet kanskje?Skal hente meg gammel bmw i morgen så muligheter for at jeg må ha en kjøretur til helgen. Vi reiser fra biltema kl 13.00 må bare hive deg med, E30 eller?
m-alpin Skrevet September 24, 2013 Skrevet September 24, 2013 Selvfølgelig Mere info kommer nok i morgen når bilen står i garasjen..
Dirty Skrevet September 29, 2013 Forfatter Skrevet September 29, 2013 Heime fra en fin helg i Skien! bilen lever forsatt
tommyheimberg Skrevet September 29, 2013 Skrevet September 29, 2013 rakk ikke drift weekend, måtte i familie bursdag, men såg bilen din uttafor statoilen i porsgrunn i går, jeg kjørte forbi med e30'n og inn i vaskehallen . tøff den bilen din irl!
Dirty Skrevet September 29, 2013 Forfatter Skrevet September 29, 2013 rakk ikke drift weekend, måtte i familie bursdag, men såg bilen din uttafor statoilen i porsgrunn i går, jeg kjørte forbi med e30'n og inn i vaskehallen . tøff den bilen din irl! ååå jasså, tror ikke jeg fikk med eg noen E30 der, det var jo dumt Jo takk for det Litt røyk blir det jo
tommyheimberg Skrevet September 29, 2013 Skrevet September 29, 2013 Du og en til satt bøyd ned og såg på noe inne i bilen tror jeg! Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
Dirty Skrevet September 29, 2013 Forfatter Skrevet September 29, 2013 Du og en til satt bøyd ned og såg på noe inne i bilen tror jeg! Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Hehe stemmer, tenningslåsen på transporteren tok kvelden, så måtte til å styre litt
///FredriK.S Skrevet September 29, 2013 Skrevet September 29, 2013 Morro å se bilder av den, virket som den funket bra på BMW CCN treffet der oppe også Men hva var grunnen til at dere dro så tidlig på lørdagen? Møtte på dere når dere var på vei hjemover, når jeg skulle oppover.
Dirty Skrevet September 29, 2013 Forfatter Skrevet September 29, 2013 Morro å se bilder av den, virket som den funket bra på BMW CCN treffet der oppe også Men hva var grunnen til at dere dro så tidlig på lørdagen? Møtte på dere når dere var på vei hjemover, når jeg skulle oppover. hehe Tom for dekk, derfor vi tro
Dirty Skrevet Oktober 5, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2013 Nå blir det ombygging av Team Bajas V8'ern, med mangel av ting å gjøre i vinter på den, ja den funker jo faktisk jævli bra Den Skal bygges om Til E30M3 Look, Lakken er blitt vanvittig slitt og full av bulker etter 2013 sesongen. så er egentlig på tia Er allerede godt igang med å sanke inn DelerDette har jeg fått kjøpt inn til nå Takluke kassett med listerSkjørterFront fangerbakfangerJeg vil helst ha stålskjermer men vet ikke om jeg gidder å kjøpe nye. Så får se hva jeg kommer over av deler, Vinteren er jo ikke startet enda så god tid. Ellers blir det glassfiberHar tilgang på billig lakk, så godt mulig jeg bytter farge på bilen, det har jeg ikke bestemt meg for endajaja hva syns dere om planene for 2014?
Tzunami Skrevet Oktober 5, 2013 Skrevet Oktober 5, 2013 Bytte farge? er du gærn? uten kawagrønn e30 så forsvinner du jo i mengden e30'r! neida Planene høres veldig bra ut! man må jo ha noe å pusle med?
Dirty Skrevet Oktober 5, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2013 Hehehe godt mulig det blir samme farge vi får se Fått tak i org m3 framskjermer også nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå