APedersen Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 Tøft om man kan gjøre det! Det skal jeg gjøre uten tvil for det blir nok en Heelt annen lydopplevelse, må bare få meg en annen kasse, eller korte inn den jeg har nå pga den ikke går helt inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2012 Fjernet den uten problem på en kompis sin E46. Kun to skruer om jeg husker rett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Februar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2012 Siden den ene frøkna fikk seg nye sko, måtte selvfølgelig den andre også få!Nokian Z G2 (245/45 ZR18) montert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2012 Angel eyes montert. Skitten og jævlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 Jeg klarer ikke bestemme meg for/mot AE på E38, men det ser jo unektelig bra ut. Hva slags ringer har du kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2012 Jeg klarer ikke bestemme meg for/mot AE på E38, men det ser jo unektelig bra ut. Hva slags ringer har du kjøpt? Jeg er vertfall fornøyd CCFL Super White 6000K Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 Stilig bil K-E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2012 Stilig bil K-E Takker Kjøpte meg et sett "Mega Blue" pærer på biltema for å få et litt hvitere lys i alle lyktene, slik at de skulle passe med de nye angel eyesa. Prøvde med en pære og jammen lyste det gult gitt. Makan til drit. Tok meg en tur innom ebay i forbannelse og fant meg et sett med 6500k halogenpærer. Bestilt. Håper jeg får et bedre resultat med dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet April 4, 2012 Forfatter Share Skrevet April 4, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 nice, hvor kjøpte du baklys da? har planer om og kjøpe nye til min da ryggelysa ikke er noe fine, hva andre planer har du for bilen? ryggelysa blir somregel stygge på disse lyktene etter 4 + år. trenger ikke nye lykter http://www.bimmerboard.com/forums/posts/681375 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2012 BMWCCN treff @ Ålesund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 Pen e38 Ser ut som et velholdt eksemplar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet September 27, 2013 Forfatter Share Skrevet September 27, 2013 Endelig innkjørt. Lenge siden sist nå! Bilen har fått seg nye knirkeforinger, firehjulskontroll, flush og giroljeskift, fire nye dekk, fjernet noen småbulker oppå bagasjeromsluken, samt sveiset en liten skade på høyre hjulbue bak, som var dårlig reparert av tidligere eier (sparkel). Videre planer er full shining utvendig og innvendig, samt en understellsbehandling, før den omsider blir plassert under et trekk i garasjen i vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Oktober 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2013 Ble visst et lite prosjekt før vinterlagringen.. Nå mangler den bare litt finpussing med sandpapir og sort matt lakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 17, 2013 Share Skrevet Oktober 17, 2013 Åhåhå, det ble bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå