bricks Skrevet Juli 25, 2011 Skrevet Juli 25, 2011 har en 2002 touring, der er det ikke reservehjul, noen som vet om det ble levert på disse når de kom?
Hansh Skrevet Juli 25, 2011 Skrevet Juli 25, 2011 Er det i min ihvertfall uten at det er spesifisert som ekstrautstyr, og runflat-dekk kom ikke før på E90 i 3-serien, så vil tro det skulle ha vært reservehjul i din og.
Larsemann82 Skrevet Juli 25, 2011 Skrevet Juli 25, 2011 Har du sjekket skikkelig? Jeg trodde ikke jeg hadde res-hjul, da det ser ut som hjulet skal ligge rett under "gulvet". Men fant det til slutt nederst i brønnen. Flaut:)
bricks Skrevet Juli 25, 2011 Forfatter Skrevet Juli 25, 2011 Har du sjekket skikkelig? Jeg trodde ikke jeg hadde res-hjul, da det ser ut som hjulet skal ligge rett under "gulvet". Men fant det til slutt nederst i brønnen. Flaut:) Hmmm, skal gå ut å sjekke på nytt...
bricks Skrevet Juli 25, 2011 Forfatter Skrevet Juli 25, 2011 Har du sjekket skikkelig? Jeg trodde ikke jeg hadde res-hjul, da det ser ut som hjulet skal ligge rett under "gulvet". Men fant det til slutt nederst i brønnen. Flaut:) Hahaha, du hadde rett.Kan jo trøste deg med at vi er 2.....
StigJ Skrevet Juli 25, 2011 Skrevet Juli 25, 2011 Du er nok ikke den eneste som ikke har funnet reservekringla nedi der opp igjennom årene nei
Hansh Skrevet Juli 25, 2011 Skrevet Juli 25, 2011 Har du sjekket skikkelig? Jeg trodde ikke jeg hadde res-hjul, da det ser ut som hjulet skal ligge rett under "gulvet". Men fant det til slutt nederst i brønnen. Flaut:) Hahaha, du hadde rett.Kan jo trøste deg med at vi er 2..... Er det stephjul du har da? Har selv normal størrelse på mitt og kan ikke se for meg at noen ikke klarer å finne det Uansett så har vi vel alle gjort slike ting en gang i blant!
Larsemann82 Skrevet Juli 25, 2011 Skrevet Juli 25, 2011 Hehe! Ja da er vi jaggu 2 som er dårlig å lete:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå