Piggey Skrevet Juli 25, 2011 Share Skrevet Juli 25, 2011 Her er noen bilder av min E39 523i. Bilen er en original 523i med ettermontert AC Schnitzer styling. Hva syns dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 25, 2011 Share Skrevet Juli 25, 2011 Bilen er flott den! AC er kanskje ikke min type styling, men det er faktisk litt tøft! Du trenger nye skilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Piggey Skrevet Juli 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2011 Nye skilt er bestilt og skal hentes i løpet av de neste dagene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 25, 2011 Share Skrevet Juli 25, 2011 Jeg liker felgene veldig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Piggey Skrevet Juli 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2011 Takk skal du ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet Juli 25, 2011 Share Skrevet Juli 25, 2011 Flott bil Liker AC stylinga meget godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Juli 25, 2011 Share Skrevet Juli 25, 2011 Så ut som en velholdt bil+ at du har FETE felger:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Juli 25, 2011 Share Skrevet Juli 25, 2011 Fin bil -den er tøff uten at den bikker over til harry. Synes du burde beholdt de gamle skiltene - hver gang jeg ser eldre biler med nye skilter tenker jeg "er han virkelig så opptatt av hva andre tror"...Tidskorrekt er best - bare se hvordan veteranfolket hamstrer gamle skilt slik at det skal se ut som den er ny i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet Juli 25, 2011 Share Skrevet Juli 25, 2011 Fin bil -den er tøff uten at den bikker over til harry.Synes du burde beholdt de gamle skiltene - hver gang jeg ser eldre biler med nye skilter tenker jeg "er han virkelig så opptatt av hva andre tror"...Tidskorrekt er best - bare se hvordan veteranfolket hamstrer gamle skilt slik at det skal se ut som den er ny i Norge. +1 Behold skiltene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 25, 2011 Share Skrevet Juli 25, 2011 Den kunne jeg godt tenkt meg. Eneste som mangler er facelift lykter. Dog mere tidsriktig uten. Klin på med nye skilt. Blir mye bedre å se på med blanke skilt, enn gamle matte. Eneste problemet er at det er noe dritt å feste de forran uten skiltplate. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Juli 25, 2011 Share Skrevet Juli 25, 2011 Åh... den stylinga er SÅ fet.. Og de felgene...!! Og øyelokkene burde du ta vekk.. De krasjer med AC stilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Juli 25, 2011 Share Skrevet Juli 25, 2011 Er ikke original AC, ettermontert styling! Digger bilen din Eirik! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 25, 2011 Share Skrevet Juli 25, 2011 Er ikke original AC, ettermontert styling! Digger bilen din Eirik! Er du sikker på det ikke er orginal styling? Hvor fra er den da evt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juli 25, 2011 Share Skrevet Juli 25, 2011 Fine felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Piggey Skrevet Juli 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2011 mye bra om bilen... morsomt!=D. skal ta noen bilder av interiør i morgen tenkte jeg=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå