Gå til innhold

Min E39 523i AC Schnitzer Manuell

Share

Anbefalte innlegg

Felgene er vel RH, og ikke AC Schnitzer. (Men riktignok en AC schnitzer-kopi). Ellers var det en fin bil, sett bort fra merket i fronten og øyelokkene. :)

Ligner heller mer på Artec sine hjul. Samme som Mikael-B har!

De har en liten kant som du ser, men som jeg har på min bil, er RH sin kopi av AC Schnitzer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si jeg verdsetter alt som er gjennomført, og det er vel ikke til å legge skjul på at dette er, selvom jeg slenger meg på tidligere kommentarer hvor det blir nevnt at dette ikke er min type styling i det heletatt!

Men absolutt kult at noen går imot strømmen og gjør noe som skiller seg ut :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felgene er vel RH, og ikke AC Schnitzer. (Men riktignok en AC schnitzer-kopi). Ellers var det en fin bil, sett bort fra merket i fronten og øyelokkene. :)

Ligner heller mer på Artec sine hjul. Samme som Mikael-B har!

De har en liten kant som du ser, men som jeg har på min bil, er RH sin kopi av AC Schnitzer :)

Nei, det er nok RH X-rad 8,5 og 9,5 x 19" .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammle bilen min jo, kjekt og se den igjen:)

Kor i landet den er nå?

Sånn for info så er stylinga ettermontert av AC Schnitzer i tyskland.

Bilen befinner seg nå i Harstad! kjøpte den like etter jul. da jeg fikk bilen var det mye som måtte utbedres(som forrgje eier ikke hadde opplyst meg om) har brukt mye tid og penger for og få ett bra resultat. heldigvis er jeg bilmekaniker å har tilgang på verksted. hele bakstilling (berebroer, camber og casterstag, kuleforinger og hjullager er byttet, lagt opp nytt bremserør bak hs pga rust. byttet lenkestag rundt om hele bil og styrestag + mansjetter forran. sveiset ny eksos og nye dekk forran. utført 4-hjulskontroll og kjørt avgasstest, montert shortshift og byttet emblemer forran. kjøpt ny bakluke som skal til lakkering i november en gang. montert inn ny pioneerspiller og en subwoofer. muligens gjort noe mere, men kommer ikke på alt i farta, nå begynner det og bli en bra bil, er storfornøyd=)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, da får jeg finne 2 som er 9,5" til å ha bak : )

Trådstarter; Fin bil, og fine hjul! Bilen din skiller seg lett ut fra mengden (Positivt)

Felgene er av typen RH og har 9,5"bredde bak, 265 30 19 er dimensjon bak mens forran er dimensjon 235 35 19 mener det er 8,5" bredde forran=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammle bilen min jo, kjekt og se den igjen:)

Kor i landet den er nå?

Sånn for info så er stylinga ettermontert av AC Schnitzer i tyskland.

Bilen befinner seg nå i Harstad! kjøpte den like etter jul. da jeg fikk bilen var det mye som måtte utbedres(som forrgje eier ikke hadde opplyst meg om) har brukt mye tid og penger for og få ett bra resultat. heldigvis er jeg bilmekaniker å har tilgang på verksted. hele bakstilling (berebroer, camber og casterstag, kuleforinger og hjullager er byttet, lagt opp nytt bremserør bak hs pga rust. byttet lenkestag rundt om hele bil og styrestag + mansjetter forran. sveiset ny eksos og nye dekk forran. utført 4-hjulskontroll og kjørt avgasstest, montert shortshift og byttet emblemer forran. kjøpt ny bakluke som skal til lakkering i november en gang. montert inn ny pioneerspiller og en subwoofer. muligens gjort noe mere, men kommer ikke på alt i farta, nå begynner det og bli en bra bil, er storfornøyd=)!

Okei, da har det tydligvis vært 2 eigera siden eg hadde den for eit år sida:) Det du har bytta va allt utslitt da eg hadde bilen, så eg tok like godt og solgte den for og slippe den jobben. Men fint nokken tok ta i bilen og fikksa den opp igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...