Gå til innhold

BMW E24 Coupetråden.


ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

Den hvite E21 er en 323i aut og den er flott, vet ikke om han skal selge men den komer på Lånketreffet i slutten av aug.

316... Om det er den grønne 4 dørs bilen du refererer til så er IKKE det den 520en.. Det er en E3 3,3L og den er strøken :) Mvh Bmwmarianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den hvite E21 er en 323i aut og den er flott, vet ikke om han skal selge men den komer på Lånketreffet i slutten av aug.

316... Om det er den grønne 4 dørs bilen du refererer til så er IKKE det den 520en.. Det er en E3 3,3L og den er strøken :) Mvh Bmwmarianne

Jo den hvite er til salgs ;) Har vert i kontakt med han. mener at han nylig har overhalt automatkassen i den ;) Derfor sent salg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E24 Coupétråden!!!!! Ta det en annen plass!

Sånn, ferdig med å være en surpromp...

Så ut som om dette var noe jeg skulle fått med meg. Desverre var jeg i bryllup da...

Noen som har opplevd at det sier "Ding" i sin E24? og evt hva det skal bety?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte fra Farsund til Stavanger, og hver gang veien ble litt dårlig og humpete, sa det "Ding" en eller annen plass fremme i bilen, men ikke noe varsellys eller noe... Kjørte på natta, så kan ha vært temp ja, men det var ikke så kaldt... Tenker kanskje nivåregulering bak, hvis det er det på disse bilene? Og som jeg kan se, så har ikke kjørekomputeren strøm, så jeg vet ikke helt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. ding, har disse bilene slik toppfart-ding du kan stille inn selv som nyere BMW har? Jeg hadde dette på E34 530'en med slik OBC. Kanskje det er dette du hører i en enkelt hastighet?

På min OBC lyser alle knappene, men display er mørkt. Er skjermen da ødelagt?

Fant ut i dag at tilten på setene fungerer, men satt nå jævlig fast. Men nå har jeg litt bedre sittestilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

BMW 6 series: Enthusiast's companion:

Kjøpte denne boka på 02/classic treffet. Mye bra lesing men tungt stoff da det hele tiden henvises til tidligere modeller samt motorkonstruksjoner fra disse. Har kun lest halve boka, der vekta har vært på forgjengere, samt utviklingsfasen av E24 og motorkonstruksjonene tiltenkt og produsert. Forfatteren har intervjuet folkene bak E24 og fått begrunnet hvorfor ting ble som det ble på denne modellen. Framover er kapitlene mer rettet mot hardware og funksjonene på bilen, håper dette er like bra.

For de som leter etter fin E24 lesing så er ISBN: 978-0-8376-0193

sxq396ubbezld3pqgqf2.jpg

2v5fmdr6xwcvrjg1pxee.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte fronten, så gjennomført ut, men bakenden er iallefall ikke min smak. Interiøret var rødt ;) Det er noe med fronten som fikk bilen til å minne mer om 3,0 csi. Kanskje den grå mange bruker som illustrasjonsbilde på finn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...