FredrikE24 Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 De pakningene koster jo flesk.. Litt synd, skulle gjerne ha bytta da.. Blåser veldig inn gjennom pakningene når man kjører på motorvei.. Vindsus så det suser.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet April 19, 2012 Forfatter Share Skrevet April 19, 2012 Dagens oppgradering: Bilstein B6 og H&R 30mm fjærer Nye motorfester Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Nydelig.. Hadde min på tur idag også, mangler tåkelysa fremme, men de er bestilt på gs. Har samme fjærer/dempere som deg ESveen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet April 19, 2012 Forfatter Share Skrevet April 19, 2012 Så bra ut Jås! Misunner deg framfangeren På tur hjem fra verkstedet dukket det opp en Resedagrün skapning med gule linser, det var selveste Originalpolizei på tur. Da ble det naturlig å stoppe på nærmeste bensinstasjon å slå av en prat. To E24 er tydeligvis ett blikkfang nå til dags, flere som tutet å vinket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Spoiler og lister fremme er nye,gir et utrolig løft bare med nye gummilister... Har en m-tech spoiler til salgs om noen er intr,trenger endel pleie for å bli strøken, noe jeg ikke orket... Den bilen til originalpolizei er nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margarus Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 synd vindus pakningene koster over 3k per stk. mine er også utslitt og helt sikkert ikke vanntette lenger. har ikke hatt bilen ute i mitt eie ennda så det finner jeg ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
challenger Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 For den som er interessert så går det kvalitetsfilm på TV Norge kl. 21.30 i kveld; Lethal Weapon 2 fra 1989 / Dødelig Våpen 2. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Nice ESveen! Må vel å titte litt på E24'n min også i løpet av helgen. Servoslange som svetter og det er forståelig nok ikke eier av garasjen så begeistret for. Challenger: Når tid kjører du bilen din oppover? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet April 20, 2012 Forfatter Share Skrevet April 20, 2012 Kaster ut to bilder til: Vasket bilen og ble fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 Etter vask, og så annonse: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=34610136 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
challenger Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 Challenger: Når tid kjører du bilen din oppover? Har dessverre begynt å revurdere planene om å ta den oppover. Foreløpig syns jeg det er for grisete veier her i byen, men det verste er egentlig garasjeforholdene. Felles trangt og knørvete garasjeanlegg med 20 naboer som åpenbart ikke har samme forhold til bil som meg. Inntil videre får den stå trygt i garasjen sin sørpå. Til lysta blir for stor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 Kjipern :/ Jeg som så for meg et lite E24 meet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 Har vaska og strigla begge grombilene idag, så de er klar til treff imorgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet April 30, 2012 Forfatter Share Skrevet April 30, 2012 Mye fine bilder her. Apropos treff, hvilke treff skal folk på i sommer? Jeg sikter meg inn på følgende: GDW, 25-27 mai. Landstreffet CCN, 15-17 juni. E30 meet, 23-24 juni 02/classic treff rundt slutten av August Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 Hva er GDW-treffet? Her skal vi på: GS-bildeler sitt treff 19.mai Landstreffet ccn i juni Kanskje e30meet CCN Våler i september Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå