Gå til innhold

BMW E24 Coupetråden.

ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

Ja er litt tricky,men må bare bruke litt tid å lirke. Det har desverre ikke forrige eier gjort så mine er litt bulkete. Må sjekke opp hva dette koster nytt..:)

Hehe,tviler på han er intr akkurat nå, han har jobba 50 timer på min bil siste uka, var masse småpirk... Men muligens etterhvert?...:)

Trenger din lakk da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Ska bytte framskjerma etterhvert. Ruste litt fra innsida. Vurdere hel lakkering siden hvitfargen inni døren og motorrom e så koksat/gulna. Og det e en del pirk som kun eier ser ;)

Men trur æ drøye det så leng som mulig. Bilen brukes bare i finvær så det tar litt tid enda før det kjæm fram.

Husk å ta flere bilda etterhvert da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Som sikkert noen har sett i tråden min(dessverre liten tilbakemelding å få der?) har jeg endelig klart å fatt i et komplett interiør i svart helskinn til bilen min. Det bra, så har jeg fått noen intervjuforespørsler angående bilen i en del lokale aviser i område :P

Her er pusekatten å prøvekjører og verdsetter komforten i baksetene på disse bilene :)

559009_10152331282895341_1078162147_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen overdreven interesse for E24 her på forumet nei. Blir vell litt spesiellt for folk flest. Men det er tøft at du har fått tak i ett så bra interiør, vet selv hvor vanskelig det er å få tak i fine brukte deler til disse bilene. Som sagt gleder meg til å se bilder av det satt inn i bilen din.

Hvilke reportasjer er det snakk om? kom med link eller scann inn når det kommer på trykk!

Har hatt bikkja (Rottweiler) bak i E24'en på tur/retur Trondheim - Orkanger en gang. Det blir første og siste gangen. Hun får ikke til å ligge i ro på grunn av skåleformen på setene. Men katta så ut til å trives. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo den første "artikkelen" om bilen som ble laget, selvfølgelig på eget initiativ, etter dette har jeg blitt kontaktet av mange hyggelig mennesker som har tilbudt meg deler både her og der, slik interiøret ble mitt også, pussig var det at han som kontaktet meg jobber i samme firma som faren min og samme bygg hvor jeg hadde kontor før.. Så han hadde sett bilen mange ganger og ønsket at jeg skulle få sjansen til å få interiøret jeg ønsket meg så veldig..

Så har jeg blitt kontaktet av en del journalister som ønsker en sak om bilen, virker som de fleste legger vekt på at det var min første bil..

Nå som bilen forlengst er vinterlagret så kan jeg jo alltids legge ut noen bilder fra året som har gått, har blitt svært lite dessverre da Mercedesen har tatt over som bruksbil.

400334_10152234472490341_46436481_n.jpg

Bilen tåler også litt "uvettig" bruk på skum :) Skal sies at det ble med den ene "runden"

304333_10152182830300341_1531391952_n.jpg

Dette var vel første turen i år..

536152_10151619829855341_1937260943_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...