FredrikE24 Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 Flott bil. Er mer klassiker over tidlig E24. Hvordan er det å kjøre på skum? Jeg trodde i utgangspunktet det skulle være "diesel"glatt, med 9x16 på 235 hjul bak som sitter som bare pokkern på glatta og passe dårlige framdekk samt åpen differensial medførte dårlig med sladd.. Angrer på at jeg ikke la om til andre bakdekk.. Da hadde saken vært en helt annen da jeg tok ut bilen våren 2009 med medfølgende dekk og felg var det sladd ut fra hver eneste rundkjøring og sving på våta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet November 27, 2012 Forfatter Share Skrevet November 27, 2012 Leker litt med en tanke. Har ett sett m system 2 felger som skal pusses opp. Skal pusse ned og polere opp kanten på felgen som på bidet. Eikene forblir sorte som originalt, men tenkte å lakkere stjernene i bbs gull (se link). Kan dette bli tøft på en alpinhvit E24? Hva tror dere? http://www.hrpworld.com/index.cfm?tpc=B ... on=product Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 Interessant tanke ang. de felgene der. Skulle engasjert noen som er rå på photoshop til å teste ut idèen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet November 27, 2012 Forfatter Share Skrevet November 27, 2012 Ja, er mest spent på om det blir for stort område med gull. Er ikke verre en å lakkere om igjen selfølgelig. Må finne noen som kan photoshop, få satt det på bilen i tilegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 Har tro på at det blir bra jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 Legg ut forespørsel i photoshop-tråden her inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 Denne tråden har heeeelt gått forbi meg Mye nyttig info jeg kan se på i natt Angående felgene der, så mener jeg å ha sett de på e24, men husker ikke hvor... dog ikke med polert kant... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet November 27, 2012 Forfatter Share Skrevet November 27, 2012 Dette var ett av få jeg kunne finne på google. Syns ikke stilen er helt passe til tidsepoken, men med polert kant og gullstjerner blir det kanskje litt mer '80's look. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet November 28, 2012 Share Skrevet November 28, 2012 tror det kan bli tøft, du har jo også mulighet til å ta av dekslene, hvis det kunne passa også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet November 28, 2012 Share Skrevet November 28, 2012 Leker litt med en tanke.Har ett sett m system 2 felger som skal pusses opp. Skal pusse ned og polere opp kanten på felgen som på bidet. Eikene forblir sorte som originalt, men tenkte å lakkere stjernene i bbs gull (se link). Kan dette bli tøft på en alpinhvit E24? Hva tror dere? http://www.hrpworld.com/index.cfm?tpc=B ... on=product [ Bilde ] Jeg tror faktisk det blir tøffere om du beholder stjernene slik de er på bildet her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet November 28, 2012 Forfatter Share Skrevet November 28, 2012 Alternativt lakkert de sorte eikene i gull og kastestjernene i sølv, da har man mange valgmuligheter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
challenger Skrevet November 28, 2012 Share Skrevet November 28, 2012 Jeg har de samme Throwing Star felgene som skal på bilen til sommeren, også med polert kant. Gullsenter blir ikke vurdert hos meg, men ett lite tips til de som nevner å kjøre uten stjernene på. De originale E24 bremsene ser veldig pinglete ut med så åpne felger, særlig skivene bak. Etter mitt inntrykk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 28, 2012 Share Skrevet November 28, 2012 Jeg har de samme Throwing Star felgene som skal på bilen til sommeren, også med polert kant. Gullsenter blir ikke vurdert hos meg, men ett lite tips til de som nevner å kjøre uten stjernene på. De originale E24 bremsene ser veldig pinglete ut med så åpne felger, særlig skivene bak. Etter mitt inntrykk. Er det ikke Preface E24 som har grøvre skiver bak enn facelift? Har du Faceliften challenger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet November 28, 2012 Forfatter Share Skrevet November 28, 2012 Fra photoshop tråden, laget av Zhillen: Dommen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
challenger Skrevet November 28, 2012 Share Skrevet November 28, 2012 Er det ikke Preface E24 som har grøvre skiver bak enn facelift? Har du Faceliften challenger? Har 1988 og det er andregangs facelift. Eller facedrop? Facelift kom i 83, mens i 88 kom usa-inspirerte fangere som heller er ett facedrop enn -lift. Jeg har kjørt med 18 tommere to sesonger og skivene ser skikkelig feige ut gjennom de Sveen: gullsenter blir fortsatt ikke vurdert hos meg, selv etter bildet. Owner's choice; liker du det, så skal ingen hindre deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå