Gå til innhold

BMW E24 Coupetråden.

ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

Flott bil. Er mer klassiker over tidlig E24. Hvordan er det å kjøre på skum?

Jeg trodde i utgangspunktet det skulle være "diesel"glatt, med 9x16 på 235 hjul bak som sitter som bare pokkern på glatta og passe dårlige framdekk samt åpen differensial medførte dårlig med sladd.. Angrer på at jeg ikke la om til andre bakdekk.. Da hadde saken vært en helt annen da jeg tok ut bilen våren 2009 med medfølgende dekk og felg var det sladd ut fra hver eneste rundkjøring og sving på våta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leker litt med en tanke.

Har ett sett m system 2 felger som skal pusses opp. Skal pusse ned og polere opp kanten på felgen som på bidet. Eikene forblir sorte som originalt, men tenkte å lakkere stjernene i bbs gull (se link). Kan dette bli tøft på en alpinhvit E24?

Hva tror dere?

http://www.hrpworld.com/index.cfm?tpc=B ... on=product

[ Bilde ]

Jeg tror faktisk det blir tøffere om du beholder stjernene slik de er på bildet her..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har de samme Throwing Star felgene som skal på bilen til sommeren, også med polert kant. Gullsenter blir ikke vurdert hos meg, men ett lite tips til de som nevner å kjøre uten stjernene på. De originale E24 bremsene ser veldig pinglete ut med så åpne felger, særlig skivene bak. Etter mitt inntrykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har de samme Throwing Star felgene som skal på bilen til sommeren, også med polert kant. Gullsenter blir ikke vurdert hos meg, men ett lite tips til de som nevner å kjøre uten stjernene på. De originale E24 bremsene ser veldig pinglete ut med så åpne felger, særlig skivene bak. Etter mitt inntrykk.

Er det ikke Preface E24 som har grøvre skiver bak enn facelift? Har du Faceliften challenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke Preface E24 som har grøvre skiver bak enn facelift? Har du Faceliften challenger?

Har 1988 og det er andregangs facelift. Eller facedrop? Facelift kom i 83, mens i 88 kom usa-inspirerte fangere som heller er ett facedrop enn -lift. :lol:

Jeg har kjørt med 18 tommere to sesonger og skivene ser skikkelig feige ut gjennom de :roll:

Sveen: gullsenter blir fortsatt ikke vurdert hos meg, selv etter bildet. Owner's choice; liker du det, så skal ingen hindre deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...