ESveen Skrevet Februar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2013 Jeg har lyst til å bytte ratt på e24'en, aller helst m-tech1. Men jeg har den gamle rattstammen som kun er kompatibel med ratt fra e23 og e21 basert e24. Hører folk bygger om slik at man får rattstang med splines som passer ratt fra e24 og e28 fra '85 og opp. Hva skal byttes? Slenger med noen ETK bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 De tidlige e28/e30 m-tec1 rattene passer vel din, standar b.l.a. m535 Bytte ca. 9/85. Det øverste bildet du har der er til airbag utgaven (bolt isteden for mutter). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Februar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2013 Og de tidlige rattene er coarse splined og de etter 9/85 er fine splined? Ikke så ofte de dukker opp til salgs. Kan man bytte øvre rattstang og passer begge med nedre rattstang som er i bilen? Forskjellen er dette mon tro: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 Nå har jeg E12 basert bil, men da jeg prøvde å sette på et MTech 1 ratt gikk det fint inn på splinesene, men gikk ikke ordentlig innpå.. Disse E28 prefacelift rattene er vanskelig å få tak i. Brodern fikk tak i et på brukten, men tviler på at han er villig til å selge det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 veit om ett gammel type mtech 1 ratt om du er intr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2013 Morty: Tilstand på skinn og sting? Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 så helt fint ut sist jeg så det, er ikke mitt men skal høre med han i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberland Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 [ Bilde ]Norsk natur Får vel "melde meg inn" i gruppen jeg og! Dette bildet ser ut til å være tatt i nabo-bygda der jeg bur Synn jeg ikke fikk med meg når denne convoien var på tur Legger ved en liten teaser av bilen min i samme slengen Den er nå nedplukket for lakk, og jeg trenger ny facelift skjerm vs og gjerne støtfanger foran.. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2013 Oberland: Konvoien kommer i nærheten igjen 24-26 Mai i følge ryktene. Håper bare jeg har mulighet til å bli med i år. Kan desverre ikke hjelpe deg med deler, men gleder meg til å se flere bilder av bilen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberland Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Det blir jeg isåfall nødt å få med meg:) Skal bli kjekt å få tatt noen flere bilder ja, men da i mer ferdig tilstand enn nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
challenger Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 Til oppdatering av førstesiden så er Wheeler Dealers klippet på Youtube fjerna (link nr. 4 under Filmer). Men her ligger bilen for salg på eBay http://www.ebay.co.uk/itm/121080440040? ... 26_rdc%3D1 (behøver ikke linkes til på forsiden ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 Bilen vår nærmer seg klar til sesongen.. Nylakka og montert. Litt småplukk står igjen ,som justering av frontfanger. Fikk kjørt den 6-7 mil i helga som var,og det var en nytelse.. tørre veier og sol bidro til en fin opplevelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
challenger Skrevet Mars 16, 2013 Share Skrevet Mars 16, 2013 Er det noen E24 (eventuelt sen E28) eiere med Motronic 1,1 / 20 pin kontakt som har prøvd Carsoft eller forbrukertype håndholdt scanner til diagnoseavlesing? Er det vits i å investere i dette eller er det inkompatibelt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mars 16, 2013 Share Skrevet Mars 16, 2013 Hoho, koser meg med renovering av de nye skinnsetene her, Førersetet blir strøkent uten om sidestøtta mot døra som var totalt subbet ihjel av bakender gjennom 36 år Resten blir strøkent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå